Eenkadootje Nimue Ja dat klopt, maar niet alles is in grotere maat te bestellen. Ach, ik moet gewoon 2 maten afvallen.
Tantetil Eenkadootje zo lijkt dat helemaal niet op de foto. Jammer dat ze die leuke kleding niet in grote maten hebben.
[verwijderd] Tantetil je ziet er super uit! Ik hou wel van bovenbenen bij vrouwen. Ik vind die van mij te dun π¬
Ansji Tantetil Moet je maar eens goed naar mijn foto kijken ... dan voel je je vast weer slanker. π Je hebt een heel mooi figuur! Ik hoef zoβn broek niet te proberen. π
Tantetil Ansji maar ik zie bij jou gewoon een slanke bovenkant hoor...Of zit jouw probleem ook beneden?
Ansji Tantetil yep, heel veel heup en achterwerk. Moet ook altijd grote maten Broeken kopen. Maat 44 zeker, soms zelfs 46! Pantyβs koop ik altijd in de grootste maat die ik kan vinden.
Tantetil Wat een lieve reacties! Ik sta ook wel met mijn benen tegen elkaar voor de foto en ben gepropt in een ms shape broek.
Manque @Tantetil je ziet er goed uit joh. Ik ga ook eens kijken voor zo'n magische broek. Krijg je daar ook van die mooie schouders van?
Tantetil Manque nee dat is gewoon recht staan en je hoofd erg omhoog doen. Daardoor zie je mijn onderkin ook niet hahaha
Tantetil Ansji ik heb hetzelfde...onderkant ook maat 44 en dan wel van die stretchstof anders pas ik daar ook niet in.
Ajeto Mag ik jullie eerlijke mening vragen.? Ik ben 37, kan zo'n mini-spijkerrokje nog.? Of is het echt een gevalletje 'kijk-die-vrouw-daar-rondlopen-alsof-ze-nog-een-tiener-is' ..
Femkes Ajeto super leuk. Je hebt het ook gewoon netjes aangekleed, niet alsof je mee doet in hotter than my daughter of zo. Dus helemaal prima, lekker aanhouden!