[verwijderd] [verwijderd] mooi!! Alleen zou ik het shirtje in je broek doen, lijken je benen ook gelijk een stuk langer π
[verwijderd] [verwijderd] heb ik normaal ook, maar ik kon mijn bijpassende zwarte glim riem niet vinden. Ik had nu een niet matchende riem om, die ik moest verbloemen π¬
[verwijderd] [verwijderd] oh oke! een sjaaltje als riem is heel trendy! Staat heel leuk ook vind ik. Even een foto zoeken. Ter inspiratie π
[verwijderd] [verwijderd] goed idee! Had ik nooit bedacht en ik heb echt een la met sjaaltjes die vooral liggen stof te happen.
Nescio [verwijderd] leuk maar werkt t ook als riem? Ik heb dus een grote hekel aan riemen (als.ze functioneel moeten zijn en niet alleen dienen als accesoire). Het zit gewoon nooit lekker.
[verwijderd] Nescio bedankt. De broek is van steps. Gekocht in de uitverkoop van de uitverkoop voor 20 euro. Vast niet meer te koop. Wel een broek waar een riem om heen moet, als je geen risico wil lopen dat de broek onbedoeld op je enkels belandt π
[verwijderd] Nescio haha met een dubbele knoop gast prima hoor! Als het een echt zijden sjaaltje is misschien niet. De βneppeβ zijn meestal wat stroever π
[verwijderd] Manque Die bordeau allstars zijn in mijn ogen inmiddels echt jouw handelsmerk. πSuperleuke schoenen.