Tantetil Liekje81 ooh ik doe het verkeerd. Ik bedoelde dat jasje van [verwijderd] . Jouw jurk is ook mooi hoor, maar trek zelden jurken aan.
Hopsatee https://www.themusthaves.nl/product/bloemen-blazer-boyfriend-turquoise/ ik denk dat dit hem is toch @[verwijderd]? Ik ben hem al vaker tegengekomen!
[verwijderd] Zwart shirt van H&M Grijze broek van Gap Afgetrapte Vans en een kind. (Kind draagt H&M, C&A en Ralph Lauren)
Torretjeee aardbeitjes ook van de H&M, ze zitten echt heerlijk. En in de sale zijn ze nog te koop online π. Ze zijn er ook in andere kleuren maar ze hebben niet alle maten meer.
[verwijderd] Even snel mijn jarige kop op de foto! Lol En nu moet ik rennen want ik ben laat! Zoals altijd. 29 jaar, nog steeds ben ik altijd 5minuten te laat. Het is een gave.
Ffion [verwijderd] Wat leuk om je (mooie) gezicht er eens bij te zien! En gefeliciteerd natuurlijk ππ
[verwijderd] [verwijderd] mooi!! Alleen zou ik het shirtje in je broek doen, lijken je benen ook gelijk een stuk langer π
[verwijderd] [verwijderd] heb ik normaal ook, maar ik kon mijn bijpassende zwarte glim riem niet vinden. Ik had nu een niet matchende riem om, die ik moest verbloemen π¬
[verwijderd] [verwijderd] oh oke! een sjaaltje als riem is heel trendy! Staat heel leuk ook vind ik. Even een foto zoeken. Ter inspiratie π