[verwijderd] Ik zit nu toch te googlen op fuchsia. Je hebt hysterisch fuchsia en wat liever voor de ogen fuchsia. [verwijderd] ik ga wel even kijken!
Ffion Ik zou er knalroze bij dragen, maar ik ben gek op roze. Of anders rood. Geen bruin of blauw hoor, dat vind ik zo saai π΄.
[verwijderd] @[verwijderd] En blush/licht roze? Ik vind rood ook prima kunnen hoor. @[verwijderd] , jouw haar!!! π en jurkje staat er super leuk bij π
[verwijderd] [verwijderd] prachtig! Hou je van die veterschoenen? Vind ik altijd schattig staan bij een jurkje. Zoiets.
Ffion [verwijderd] Ik vind de combi jurk-haarkleur juist hartstikke mooi! Sowieso, jouw haar π! Echt prachtig.
BabyFG [verwijderd] een leuke ballerina erbij?? Vind de kleur van t jurkje prima bij je haar kunnen! Prachtige haarkleur trouwens heb je βΊοΈ Al kan ik idd ook begrijpen hoe mooi donkerblauw en olijfgroen erbij zijn, beetje afwisseling is leuk toch π
[verwijderd] Ik ga toch voor rood of de wat mindere hysterische variant van fuchsia. Misschien dat dit toch best mooi is. Nu nog wat erbij vinden (ik haat winkelen naar specifieke items). Normaal scrol ik online wat door de sale, klik aan wat ik leuk vind en een kwartier later heb ik mijn winkelmandje gevuld.
[verwijderd] Ik heb net deze besteld (en even gephotoshopt om te kijken hoe het stond π€). weg foto
[verwijderd] [verwijderd] hij is wel heel erg rood. Ik zat nog te twijfelen omdat jij eerder aangaf dat het iets meer roze moest zijn. Hij was goedkoop, jurkje was ook zwaar afgeprijsd en dat vond ik uiteindelijk zwaarder wegen π€¦ββοΈ. Deze kleur rood staat altijd wel goed bij mijn witte huid en donkere haar. Het wordt snel flets bij mij.
[verwijderd] [verwijderd] het is lastig om dat specifieke rood te vinden. Had gister ook nog zitten zoeken π Maar ik vind dit ook leuk. Andere kleuren zijn zo veilig.
[verwijderd] [verwijderd] lief dat je hebt helpen zoeken. Zodra het binnen is pas ik het samen aan en dan mogen jullie weer oordelen π