Manque [verwijderd] Ik doe het in Voorvertoning op de mac. Dan bewerk ik de foto voordat ik hem upload.
LucP [verwijderd] Manque Je kunt ook de kleinere versie bij imgBB selecteren, zodat mensen er naar toe kunnen klikken als ze willen. Is 't allermakkelijkst.
Sevenof9 [verwijderd] p.s. hoort dit topic niet bij fashion etc? Daar heb je wel een goed punt! Ik zal hem wel verplaatsen ๐
Mariette07 heb een nieuwe leren broek gekocht die heb ik nu aan (must have voor elke vrouw).. zit heerlijk en lekker warm.. zal proberen straks een foto te plaatsen
Ffion Sterrentrui, blauwe jeans, baby in pyjama als accessoire. Die heeft een ik-wil-alleen-bij-mama-fase, we zijn vannacht hand in hand (of eigenlijk vinger in hand) in slaap gevallen ๐
[verwijderd] Wat doe je als je aan het shoppen bent? Juist, je laat je vriendin een sexxxxy foto van je maken ๐คช๐๐คฃ โ๏ธ een hele simpele outfit maar ben echt verliefd op deze trui & boots!
[verwijderd] Wauw @[verwijderd] helemaal kaalgeschoren? Ik vind het je echt heel stoer en tegelijk vrouwelijk staan!