Ansji [verwijderd] Maakt niet uit dat je oma tattoos haatte. Op deze manier heb jij altijd een beetje van je oma bij je. Kan niet anders dan dat ze dat gebaar mooi zou vinden. π Ik vind hem mooi en stijlvol!
Schuurpapier [verwijderd] Van jou ook heel mooi!! Mijn vader had overigens ook echt niets met tattoos!
[verwijderd] Het is mij nog altijd een raadsel hoe iedereen zichzelf fatsoenlijk op de foto gezet krijgt hoor π
Manque @[verwijderd] ik doe hem ook eens vanaf de bank π Jurkje met gekleurde structuur van Hema, kimonovest van C&A, blauwe panty van Hema, bordeauxrode All Stars.
Rietjesbeker I'm blue, dabadie dabaday... (en ik geef direct even aan dat ik lang geen 20 meer ben met deze verwijzing π)
[verwijderd] 50 tinten grijs π Doe er zo denk ik nog een jasje over als ik naar m'n werk ga, anders voel ik me te netjes
[verwijderd] [verwijderd] thanks! Ergens in een boetiekje in het buitenland gekocht. Waren eigenlijk te klein, maar was het enige paar dat ze nog hadden. Was een ramp om uit lopen, leren schoenen. Maar nu zitten ze gelukkig heel fijnπ