Hopsatee Schuurpapier grappig ik ook niet! Ik heb nog nooit iets panter of luipaard print gehad. Ben toch altijd bang dat ik eruit zie als Nel Veerkamp. Maar ik had ineens een ik doe eens gek ingeving đ Beetje te ver uit mijn comfort zone alleen đ
Schuurpapier Hopsatee Hahaha ja, dat komt misschien ook doordat het altijd bepaalde types waren die het droegen, voordat het zo hip werd. Ik kan die associatie niet loslaten. Uitzonderingen daargelaten đ
Nescio Kom ik een beetje laat mee maar ik vind het je ook heel leuk staan @Hopsatee ! Ik ben alleen niet zo van de sneakers onder een rok en al zeker niet met een huidskleurige panty. Zou m evt combineren met enkellaarsjes en met mooi weer een mooie sandaal met hak. Sneakers kunnen wel maar dan met blote benen.
[verwijderd] Vrije dag/ relaxed dag. Broek hennes en shirt steps met daaronder slofsokken van de plaatselijke buurtsuper. weg foto
Nescio Het is gelukt! Deze is van afgelopen week trouwens. Ik combineer deze trui liever met een broek. Rokje van H&M, trui Vila.
[verwijderd] Schuurpapier mijn vriend kan dat beeld ook niet loslaten, ik 'mag' dus niets met panterpint. Uit wraak heb ik lingerie gekocht met panterpint .. dat vind hij wel heel moeilijk đ¤Ŗ
[verwijderd] Behoorlijke waardeloze foto. Riem met tijgerprint đ van de Hema, jasje geisha, body en broek hennes. weg foto
Lovely83 [verwijderd] vind ik ook, hij is best zacht qua kleur en daardoor niet opzichtelijk. Dat kan namelijk al snel met een dierenprint.
Lovely83 Nescio nee, van de m&s mode! Had ik niet eens gezien! Zag hem op wehkamp staan, had nooit gekeken van wel merk.