Born2bme Wat zien jullie er toch altijd leuk uit. Kom ik aan met mn elke dag spijkerbroek en trui of shirtje π
[verwijderd] [verwijderd] Dit vind ik echt heel erg leuk! Ik houd niet van ruiten en die kleur grijs staat me niet, maar ik zou willen van wel! π
[verwijderd] [verwijderd] dankje! grijs is ook niet mijn favo kleur (behalve als we het hebben over interieur, haha) maar deze tint grijs vind ik wel leuk. Ik draag bijna alle kleuren eigenlijk wel π
[verwijderd] Sdonya ik shop echt nooit bij de Zara maar door jouw Posts ga ik wel kijken π wederom een super leuke outfit! π
Sdonya [verwijderd] ja moet je echt doen! Het is echt een leuke winkel en soms kost het ook haast niks. Dit setje met glitters had ik voor 12/13 euro ofzo? π https://m.zara.com/nl/nl/minirok-met-lovertjes-en-dierenprint-p07901272.html?v1=7467527&v2=1204094
[verwijderd] Sdonya leuk!! Is alleen uitverkocht bij ons, bummer! Maar heb al leuke items gezien uit de nieuwe collectie. Die witte collectie vind ik heel leuk!
[verwijderd] Eenkadootje ik weet niet hoe oud je bent, maar voor een plusminus 40-jarige vind ik dit prima kunnen. Ook niet perse voor een maatje 36.
[verwijderd] Mijn nieuwe spijkerbroek van 5 euro is binnen. Verrassend fijne broek voor dat geld. Ik ben er blij mee π. Broek en bodystocking h&m en linnen vestje wat zeker al 100 jaar in mijn kast ligt. Geen idee hoe ik eraan kom. weg foto
Eenkadootje [verwijderd] Ik ben 46 en net een paar maten te zwaar. Maar dat geeft helemaal niets hoor. Aan die paar maten teveel probeer ik wat aan te doen. En in mijn boetiekje hangt genoeg andere leuke items. Ook voor elke leeftijd als ze maar maat 34 tm 56 hebben.