[verwijderd] Grijs jurkje, grijze legging, grijze sokken, grijs ondergoed, en een grijs elastiekje in mijn grijze haren. Ben nog maar een paar rode striemen verwijderd van een hoofdrol in het nieuwe E.L. James boek. ๐ถ
Manque Paarsrood jurkje van H&M, muts van Zeeman en mijn nieuwe winterjas van Miss Etam. Kind uit school halen!
Jute Net mn paardrijbroek(wel de winterversie, lekker warm gevoerd), sport t-shirt en trui. Nu na het douchen ben ik aan het bedenken wat ik aan zal doen zodirect.
[verwijderd] Manque is de avatar van @LucP ook het hoofd boven de wollige sloffen? Vind dat namelijk echt een type voor jou. Niet dat ik je ken haha, maar zoals je schrijft en zoals de foto's die ik eerder heb gezien van je outfits.
[verwijderd] Ik doe mee als de plaats-afbeeldingen-functie werkt. Vind t nu op mijn mobiel te lastig worden haha. Absoluut geen druk!!!
[verwijderd] [verwijderd] haha ja t is echt verschrikkelijk, sorry. Ik werk nog wel (deels) in de it. Heeft weinig met technisch te maken. Ben gewoon erg lui op het moment.
[verwijderd] Mn lievelingsjurkje door dik en dun, zwanger of niet zwanger. Begin alweer een beetje aan mezelf te wennen. Nog 15 k te gaan๐ช#12weekspostpartum p.s. hoort dit topic niet bij fashion etc?
Sevenof9 [verwijderd] p.s. hoort dit topic niet bij fashion etc? Daar heb je wel een goed punt! Ik zal hem wel verplaatsen ๐
[verwijderd] Beetje 70' vandaag haha ๐ Edit: link weggehaald want de foto was echt giga! (@[verwijderd] , hoe maak ik een foto iets kleiner? )
Manque [verwijderd] Ik doe het in Voorvertoning op de mac. Dan bewerk ik de foto voordat ik hem upload.
LucP [verwijderd] Manque Je kunt ook de kleinere versie bij imgBB selecteren, zodat mensen er naar toe kunnen klikken als ze willen. Is 't allermakkelijkst.