Ffion [verwijderd] Superleuk de combi van je rokje met de trui 👍🏻. Ik vind je laarsjes ook heel tof. En heb je een panty aan met het effect van over-de-knie-kousen?
[verwijderd] Gisteren nieuwe outfit gescoord in een boetiekje op de Albert Cuyp markt. Oversized grijs jeans overhemd, wit shirtje met kant en glitter tekst en grijze skinny jeans. weg
Lovely83 Outfit van gisteravond. Jurkje is van only, heeft kant bij mouwtjes en een v-hals/kraagje van kant.
Lovely83 [verwijderd] Is denk ik al 2,5 maand geleden! Zou eens voor je kijken online of ze er nog zijn. Ik hou van zulke jurken, simpel maar toch ook weer niet door details zoals kant.
Sdonya Vandaag dit (met andere schoenen). Ik twijfel nog heel erg of ik deze laarzen ga houden of terug ga sturen..
Famofthree Heel simpel vandaag.. jeans van c en a en zwarte trui van Primark met daaronder een basic shirt van de zeeman, skisokken 👍 en sloffen.
[verwijderd] [verwijderd] dankjewel! Ik ben ook echt verliefd op deze kleur op dit moment! [verwijderd] leuk, veel plezier! 🙂