Ansji Ysabella [verwijderd] Thanks ladies! Mijn figuur is met dank aan mijn scheiding tot stand gekomen... ik heb mijn ex ervoor bedankt! π Heb ik er toch nog iets goeds van overgehouden. Nu nog zo houden!!
Sweetl Kom dames, ik vond dit altijd zo'n leuk topic! Zitten jullie nu echt elke dag in de pyjama's? Ik trap af, vandaag Ik heb het alleen niet gestrekenππ
[verwijderd] Sweetl Zitten jullie nu echt elke dag in de pyjama's Ja π Ik moet zo boodschappen gaan doen maar mijn favoriete leggings liggen in de was, en ik ben echt aan het proberen om een manier te vinden om er onder uit te komen om te voorkomen dat ik een minder fijne legging aan moet of nog erger -een broek- π± Dus tot ik mezelf zo ver heb kunnen overtuigen loop ik inderdaad nog steeds in pyjama π€£
Hooyo-shimbir Sweetl het is toch echt wel afgezwakt naar een niet foto waardige outfit. Ik had t er met een vriendinnetje over gister dat het ook zonde is zoveel leuke kleding niet aan te doen maar ik loop gewoon thuis niet graag in een fancy rok of jurkje terwijl ik dat naar school wel aan doe.
Deliana Sweetl nou, niet in pyjama... maar ik kan mij niet herinneren wanneer ik voor het laatst hakken of een panty aan had π
June Hooyo-shimbir kijk ik doe mee met de fleecevest en knot. Ik heb mijn broek al een week aan dus die maakt me 2 maten dikker dan dat ik ben.