Manque Ik ben 100+ kilo en maak niet meer voor de lol een foto van mezelf. Maar je outfit rockt en die slippers heb ik toevallig gisteren gekocht, in het zwart 🙂
Tantetil Manque misschien moet je dat gewoon wel weer gaan doen. Ik vind jouw outfits altijd heel leuk en ze staan je vast ook geweldig nu je wat voller bent!
Hooyo-shimbir Manque leuk!! En ik vind je gewicht echt echt niet storend en je hebt een super leuke kleding smaak dus voel je echt niet te min een foto neer te zetten 😘
[verwijderd] Manque ik vind je er super leuk uitzien en helemaal niet zwaar of groot eruit zien. De outfit staat je geweldig! Die slippers draag ik ook al jaren en inmiddels bezig met paar nummer zoveel.
Manque Omg jullie zijn te lief 😳😵 (en ik ben erg goed in zo'n beetje halfgedraaid staan en van bovenaf een foto nemen, dichtbij de spiegel, en een arm strak langs mijn dikke lovehandle klemmen enz. zodat ik er smaller uitzie). @[verwijderd] zijn idd Teva's
Schuurpapier Manque (en ik ben erg goed in zo'n beetje halfgedraaid staan en van bovenaf een foto nemen, dichtbij de spiegel, en een arm strak langs mijn dikke lovehandle klemmen enz. zodat ik er smaller uitzie). Maar ook al deed je dat niet, je bent goed zoals je bent! Voor ons sowieso! En je ziet er prachtig uit ♡
[verwijderd] Deze jurk komt uit die speciaalzaak met kleding voor lange mensen, wat te zien is aan het feit dat hij daadwerkelijk op mijn knie valt, i.p.v. dat het eigenlijk meer een tuniek is. 😃
Vulpen Het heeft even geduurd maar ik heb m'n principe losgelaten over werkkleding dragen op werkdagen.