[verwijderd] Tantetil deze had je me echt 2 weken geleden moeten laten zien. Ik vind m echt gaaf. Nu heb ik ook een corrigerend badpak maar zonder rokje...
Tantetil Dank jullie wel dames! Jullie zijn lief. Niemand gaat natuurlijk zeggen zo tantetil wat een beest van een vrouw ben je π€£ ...Ik vind de bovenkant inmiddels wel ok en met taille ben ik wel blij. Alleen de cellulite en vetkwabjes op mijn benen blijf ik lelijk vinden, maar goed ik durf inmiddels wel weer te zwemmen zonder dat ik mij verschrikkelijk voel. En over drie weken ga ik lekker met de kinderen zwemmen.
Miek89 Tantetil Niemand gaat natuurlijk zeggen zo tantetil wat een beest van een vrouw ben je π€£ Omdat je dat simpelweg ook niet bent π
[verwijderd] Tantetil hmmm, ik kijk nu beter en een halter is Γ©cht geen optie voor mij. Helaas. Ik sla wel een handdoek om m'n middel heen π
Tantetil [verwijderd] ivm grote boezem? Bij mij blijft t goed zitten. Zit zo een plastic strip aan bovenkant. Ik hups ermee door het water met aqua aerobics en ze zijn er nog niet uitgevlogen.
[verwijderd] [verwijderd] kun je ze niet gewoon zelf vastzetten als normale bandjes? Heb ik met die van mij vorig jaar ook gedaan! (Of nouja, dat heeft de buurvrouw gedaan, die is coupeuse π)
[verwijderd] Tantetil nee, die twee zijn gekrompen samen met mijn 20 kilo π mijn nek en schouders zijn heel gevoelig voor halters / koltruien / sjaals / kettingen. Als ik zoiets maar een kwartiertje aan heb, heb ik de rest van de dag mega pijn aan m'n nek en schouders.
Huggybird [verwijderd] nah! Dat heb ik dus ook!!! het lijkt wel of ik dan verkramp of zo!! Ik kan ook geen spijker jasje aan. Ik had een hele gave trui met zoβn grote col, elke keer last van schouders en nek... heb hem weg gedaan...
Cactusje Toch6 Kun je je niet tijdelijk laten schorsen? Dat heb ik gedaan, mijn abo start in juni weer. Ik had ook wel op kunnen zeggen maar dan zou ik mee straks weer opnieuw in moeten schrijven met de bijbehorende kosten.
Lovely83 oversized blousejurk van monki, riem H&M en straks nog lakboots. Mijn borsten zijn door de borstvoeding huge π©. Ga straks even online shoppen, heb ik wel verdient na 9 maanden amper iets voor mijzelf kopen.