[verwijderd] [verwijderd] je ziet er heel mooi zwanger uit! Ik was net een gestrande walvis met een maatje meer. Jij hebt juist echt een zwangerschapsfiguur.
[verwijderd] Lief meiden! Dan gaan we gewoon weer outfits posten 😁 Vandaag: Broek: (dezelfde als gisteren) H&M mama. Tshirt: basic zwart van Asos (maternity) Vest: H&M Schoenen: Vans
Nescio Ik voel me slonzig vandaag en geen idee hoe dat komt. Heb een witte blouse aan, een donkerblauwe broek en een vestje erover. Het lijkt net of ik in een huispak rondloop, zo voelt het toch. Hebben jullie dat ook weleens, of sta ik hierin alleen? 😁
Dahlia Nescio nee hoor, je bent niet alleen. Ik heb een thuis werk dag met alleen buiten de deur de kinderen halen van de opvang. Ik heb een legging met rok aan en daarboven mijn pyjama en een optidee vest 😳 Straks mijn lange jas erover en niemand die t ziet 🙈😂
Louelle81 Nimue Jong gezichtje heb je zeg, je bent ook nog jong. Sjezus ik ben waarschijnlijk gewoon bijna 20 jaar ouder dan jij? Je bent nog onder de 20 toch? Of niet meer haha
Nimue [verwijderd] Lief dat je het vraagt! De laatste tijd echt enorm druk maar wel fijn druk. Het gaat goed met me 🙂