[verwijderd] Nog een baggerfoto van mij. Groene broek, die op de foto bruin lijkt van h&m, bodystocking ook h&m en schoenen bobs. En ik heb gestreken en dat vind ik heel knap van mijzelf en dat moet vastgelegd worden.
Ansji [verwijderd] Dank je, is ook heel comfortabel! Top is van H&M nu in de sale, broek heb ik vorig jaar bij le ballon gekocht.
Eenkadootje Outfit voor nu. De top zit heerlijk, maar ik denk dat ik straks een andere broek aantrek met een leuke print. Dan zie je de zakken vd spijkerbroek niet zo.
Marshmallow Ik voel me eindelijk weer zeker genoeg voor een normale waist broek!! Straks nog ander shirtje voor feestje. Ik ben blij!
Eenkadootje [verwijderd] je kan er een sandaaltje eronder dragen. wat ook leuk is, is zoiets. https://m.aboutyou.nl/p/about-you/sandaal-leona-4276547
[verwijderd] Eenkadootje heb nu idd sandalen aan, maar die jij doorstuurt zijn ook super leuk! Ben benieuwd of ik daarop kan lopen.. ben niet zo een hakken mens ivm mijn lengte.
Eenkadootje Robije ik dacht, oh gelukkig daar is het soms ook een zooitje. Was ff bang dat het daar altijd spik en span zou zijn.
Eenkadootje Ik moet me gewoon inhouden om laatste ingekochte jurkjes hier niet te laten zien. En wat baal ik dat ik geen mt 40 of zoiets heb. Ach, ze zijn zo leuk. Die halen de zaterdag niet. De oudste heeft natuurlijk gelijk een jurkje meegenomen. (Toch wel makkelijk een moeder met een kledingboetiek)
Jules Eenkadootje Ik moet me gewoon inhouden om laatste ingekochte jurkjes hier niet te laten zien Mag dat niet? Ik ben nog op zoek naar leuke zomerjurkjes maar kan niet slagen
Born2bme Eenkadootje als jij het aan hebt mag je t toch gewoon showen dan is t namelijk gewoon jouw outfit! 😉
[verwijderd] Jules nee, er was laatst een post over hier. Maar anders kunnen de dames met interesse toch PB'en naar haar?!