Ansji Eenkadootje Serieus? Ik heb bij veel winkels 44. Bij enkele 42 Of 40 bovenkant, Broeken nooit. Ik weeg een goeie 80 kilo, dus maat 40 word hem echt voorlopig niet. π
Tantetil [verwijderd] Nou dit is dus echt een geweldig voorbeeld! Want ik dacht dus altijd boven moet ik wel strak doen omdat ik daar slanker ben, maar die eerste foto is veel mooier. Waar heb je dat truitje vandaan?? Ik heb wel wat wijdere dingen zoals dat sterrentruitje en ik voel me daar ook fijner in.
[verwijderd] Tantetil truitje komt uit een boetiekje hier in het dorp. www.trendzonline.nl is wel 1 van mijn favoriete shops! Als je bij de jurken kijkt, zie je ook wat ik bedoel met dat elastiek op de taille. ;-)
Tantetil [verwijderd] en btw ik neig er dus ook altijd naar om mijn foto zoals de tweede foto te nemen.
Tantetil Ik had toevallig een wijdere broek besteld, ben alleen nog zoekende wat ik erboven moet doen.
Ansji Tantetil Dit is een leuke combi, ziet er al gelijk anders uit dan de strakkere outfit. Je figuur komt er goed in uit!
aardbeitjes -weg- Ik dacht; ik doe ook eens mee. Spiek vaak zat bij jullie π Dit ben ik in mn sportoutfitje...zondag sportdag haha De sportbroek is heerlijk en ik wil hem niet meer uitdoen Top: HunkemΓΆller Broek: About you (Marika broek)
aardbeitjes Torretjeee oooh nee hoor. It's me in mijn slaapkamer π Ik zal morgen een echte outfit fotograferen.