[verwijderd] Tantetil 44+ niet, maar combineer bovenstaande foto's tot 1 persoon en je hebt mij ongeveer π Hier een real life, geen buik ingehouden, gebrek aan adem, onhandige houding, ga zo flauwvallen -foto
Hopsatee Tantetil Nou dat is ook een mooi lijntje toch? Ik vind je een prachtige taille hebben. En ik vind het niet zo opvallen van je benen maar ik begrijp wel als je lipodeem hebt dat dat niet prettig is π
Tantetil Hier gewoon. Broek heb ik net binnen van miss etam.Oh jaa ik heb dikke sokken aan omdat ik mijn voeten had ingesmeerd.
Robije Tantetil vind het op deze foto ook meevallen. Je hebt echt wel een mooi figuur, zou willen dat ik zon taille had. Ik heb echt een zwemband en geen taille.
Sevenof9 Tantetil Je ziet er gewoon hartstikke goed uit hoor! Ook in het echt, niet alleen op tactische foto's π
Ansji Tantetil Ik heb ongeveer zoβn zelfde figuur. Zal ook eens wat vaker fotoβs plaats. π Door de brede heupen, grote bips heb ik ook vaak problemen met goede broeken vinden. Ik kom altijd uit op broeken met hoge taille.
[verwijderd] Tantetil Ik vind je ook mooi. Mooie taille, platte buik. Maar ik snap heel goed dat je baalt van je benen. Ik ken de aandoening niet, maar is er een oplossing voor?
Tantetil Robije ik denk dan altijd, een buikje of vet daar kun je makkelijk verbergen. Als ik een wijde broek aan heb, lijk ik gigantisch. Ik heb een vetophoping onder mijn knie en ook mijn kuiten zijn een en al cellulite dus als ik vrouwen zie met rokjes dan ben ik daar zo jaloers op. Inmiddels kan ik het wel wat beter relativeren hoor en accepteer ik het ook wat meer.
Sevenof9 Tantetil Aaaah lief van je, maar ik zie wel hoe mensen eruit zien hoor π Ik vind dat je er goed uitziet, ik heb niet en schoonheidsideaal in mijn hoofd van maatje 36 voor iedereen. Je hebt juist mooie vrouwelijke vormen, misschien vind ik dat ook mooi omdat ik dat zelf niet zo heb, iedereen is altijd het meest kritisch op zichzelf natuurlijk. Als ik een klein buikje heb is mijn buik al groter dan mijn borsten π
Madeliefje06 Sevenof9 Als ik een klein buikje heb is mijn buik al groter dan mijn borsten π Zo herkenbaar π
[verwijderd] Madeliefje06 haha bij mij ook. Zie mijn foto hierboven. Laat ik nou snel laat van mijn darmen te hebben π
Madeliefje06 [verwijderd] Vervelend he! Kan er soms best onzeker van worden. Vraag me ook altijd af waarom ik gelijk een buikje krijg als ik iets aankom ipv dat het bij mijn borsten gaat zitten π£
Tantetil [verwijderd] Ja speciale liposuctie maar dat is erg duur....bijna 10.000 voor hele benen. Verder goed bewegen, gezonde etem en dat soort dingen maar daar gaat het niet van weg.
[verwijderd] Madeliefje06 Nou echt hΓ¨? En als je dan stress hebt of afvalt of whatever dat het er niet bij je buik afgaat maar bij je borsten. Ik hou straks niks meer over π
iMoeder Tantetil Maar het is wel echt een aandoening toch? Dan kun je het toch wel (deels) vergoed krijgen?