[verwijderd] [verwijderd] super leuk! Vast wel een gelegenheid te vinden waarbij je dat alsnog aankunt. π
Jessie80 Achtertuin outfit: Hempje is heel oud en van Gilli - Gina di Luca. Short van s.Oliver. Niet op de foto, teenslippers van Scapino.
Ansji [verwijderd] Ik vind dat een mooie bikini! Toevallig heb ik ook zoiets gekocht met een hoge taille slip, vind dat erg fijn. En ik zou me nog niet druk maken over dat afvallen, helaas is dat nu nog dweilen met de kraan open. Zijn je medicijnen al goed ingesteld? Want dan gaat je lichaam op het gebied van afvallen ook pas weer normaal werken.
[verwijderd] Ik had deze jurk al een paar jaar, maar nu met mijn nieuwe tattoeage ben ik extra in mijn nopjes met hoe hij aan de achterkant valt. βΊοΈ
Marshmallow Hemd van hema, korte broek primark. Sandalen op de achtergrond, geen idee meer π Ik werk thuis vandaag, heerlijk! Sjaal is een moetje, nekpijn is anders niet te harden.
Robije Lekker tokkie π. Shirt van de only en broek van de H&M. Matcht ook totaal niet maar het zit lekker luchtig en ga toch niet meer naar buiten.