Ysabella Weer verdubbeld en nog steeds op Mil. Ik zag Mil op een bepaalde manier kijken toen Rob er in bleef dat ik dacht zei denkt echt dat hij de mol is, dit was voor haar de bevestiging.
Madeliefje06 Jammer hoor, ik vond Claes echt leuk! Ik hoop niet dat Leonie het is maar iedereen lijkt op haar te zitten
Sevenof9 Madeliefje06 leonie is toch juist een van de minst verdachte kandidaten? Volgens mij is Rob de hoofdverdachte. Ik zit op Rob en Mil.
Vulpen Waarom verdenken jullie Mil? Ik verdacht haar al niet maar nu verbeterde ze ook nog het telefoonnummer.
Ysabella Vulpen omdat Mil de winnaar gaat zijn van widm (denk ik😋) en dan verdubbelen mijn punten dus gewoon elke aflevering. Ik kom er maar niet achter wie de mol is.😂 Al moet ik zeggen dat tijdens de executie ik opeens dacht dat Rob het nog wel eens zou kunnen zijn.
Jessie80 Na deze aflevering geswitcht van Leonie naar Rob. Maar eigenlijk heb ik geen flauw idee... 🙈
Marshmallow @Vulpen ik denk dat Mil of wint of de mol is. Net als Leonie. Maar eigenlijk heb ik gewoon geen idee meer. Dus ik blijf maar gewoon op dezelfde zitten.
Vulpen Marshmallow Ik ook, en ik ben zelfs oorspronkelijk in de poule op Mil gegaan om die reden maar ik heb me af laten leiden en nu nauwelijks punten meer 😕
Marshmallow Vulpen oh ja ik kan dus niemand anders zien als mol. Ik kan me bv echt niet voorstellen dat het Nathan zou zijn 🙈