Ysabella Ik heb zo het gevoel dat Mil eruit gaat... en dat ik al mijn punten dan kwijt ben maar ik heb geen idee op wie ik verder de punten moet verdelen. 🤪
Marshmallow Ysabella ik hoop het niet, dan ben ik de helft van mijn punten kwijt 😱 De broek trouwens van Mil nu, waarom?
Vaasje Marshmallow Mijn man zei ook al Mil, je broek is kapot 🤣 Ik dacht overigens eerst dat ze een sportlegging aan had 🤭)
Ysabella Vaasje ik hoop zo dat Nathan het is, wat een geweldige man is dat zeg. Maar qua punten Mil, ik heb namelijk al vanaf het begin alles op haar ingezet.
Sevenof9 Hoorden jullie ook dat Mil zei: hee ik zie mijn naam. Toen ze naar de eerste groep van de waaiers keek.
[verwijderd] Muahaha, de mol van mijn vriend is er eerder uit dan de mijne. Als poule-winnaar win ik een orale bevrediging 😁
Vaasje [verwijderd] ik ga ook zulke dingen voorstellen 🙈🤭 Sta inmiddels ruimschoots voor dus durf de gok te wagen 🤣🤣
[verwijderd] Vaasje is inmiddels traditie hier. Wij zullen dus ook nooit dezelfde mol kiezen, iets te competitief voor 😊
Vulpen Ik vond dit een leuke aflevering, vooral dat eerste spel was fijn, met de lasers. En heel blij dat Johan eruit is!
[verwijderd] Vulpen Inderdaad! Ik vind hem zo irritant! Maar had wel punten op hem staan. 😭 Ik bungel nu zo ver onderaan dat ik volgens mij net zo goed kan stoppen. 😭