Manque Ik ben Manque, god van de zoekresultaten weet ik inmiddels. Edit// lollll via Google krijg ik Ik ben Manque, god van de onderwereld en Aziatisch restaurant.
Sevenof9 Ik ben Sevenof9, God van de situatie maak ik in dat soort gevallen wel een beetje uit kunnen rusten en dat ik er nog wel eens naar kijken en dan kan ik daarna bellen zonder dat het erg is dat ze het niet goed onthouden.
iMoeder Ik ben iMoeder, God van die van die is die for the next few years and the world is in the dark side
Rietjesbeker Ik ben rietjesbeker, God van de dag van de dag van de dag van de dag van de dag van de dag....
Cactusje Ik ben cactusje, God van de pijn in haar oor pijn deed het dan met gebroken en daar een bui van de pijn. đđ wat een grappige antwoorden andermaal
Soturi [verwijderd] Dit aanbod sla ik vriendelijk af. đ Hoewel, als ik de God van de duivel zou zijn, kan ik dan de duivel naar mijn hand zetten? Zo ja, dan kan dat nog wel eens leuk worden. đ đ
fafa Ik ben fafa, God van de digibeten, want ik heb geen idee hoe je predictive text aan moet zetten.