lindalovesmo hoe oud is jouw kindje?
Ik heb mijn jongste spook 7x gezien vannacht
Mijn oudste nooit gelukkig!
Het grote ik wil slapen topic!
aardbeitjes net 9 maanden.
7x.. is ook niet te doen. Ik voel met je mee, dikke knuffel!
De oudste was hier snachts ook een stuk rustiger.
Maar allebei overdag slecht slapen, de oudste was met 15/16 maand van alle Slaapjes overdag af.
[verwijderd]
- Bijgewerkt
Wij hebben bij een moeilijke slaapperiode Max the Monkey gekocht van Zazu. Vandeweek de reserve-aap binnengekregen, zo goed bevalt hij dus. Er zit laten muziekjes in of natuurgeluidjes en een lampje. En het is gewoon een heerlijke knuffel. Hier kwam hij toen dochter ongeveer 14 maanden was geloof ik.
De tweede slaapt nog steeds niet door, hij is al 9mnd elke nacht aan het spoken
1981mama helaas herkenbaar.
Madam heeft vanmiddag 2 uurtjes geslapen, rest van de dag niet. Ze ligt nu in haar bedje te huilen, elke 5 minuten kom ik even kijken.
Wij zitten er hier zelf ook even doorheen, zou echt een moord doen voor 7 uurtjes slaap achter elkaar op moment..
lindalovesmo hoe oud is ze? Volgende week gaan ze allebei uit logeren dus ik kijk uit naar volgende week
Baby is flink aan het compenseren voor de twee nachtjes van doorslapen
[verwijderd]
Baby heeft me 3,5 uur laten slapen!
Om vervolgens een uur aan de borst te hangen en twee uur later weer een uur te drinken.
Ik dΓ‘cht dat hij sliep, en wilde triomfantelijk posten dat ik weer zou gaan slapen, maar volgens mij wil hij de dag beginnen nu.
1981mama 9 maand.
Ja ik snap dat je daar naar uit kijkt haha
lindalovesmo heey even oud dus!
Hij heeft gisteren doorgeslapen en vandaag gecompenseerd. Gaat mijn man er uit om half 4 (ik ff mee voor flesje maken, meneer had gepoept) en daarna ga ik er weer in. De baby gaat niet meer slapen maar mijn man blijft maar boven met de krijserd.... Gaat naar beneden, ik val eindelijk in slaap. Komt ie na een half uur mij wakker maken omdat de baby niet meer wil slapen. Ja en? Laat me slapen. Man stampt zo hard de trap af dat de peuter wakker wordt en na eerst terugleggen toch uiteindelijk maar tv in bed laat kijken bij mij. 1x raden wie er nu al 2u in bed ligt te ronken en wie er beneden zit met 2 kids
Ben ik een nachtje weg. Zonder kind.
Dus ik mag de hele nacht doorslapen.
Word ik verdorie gewoon om half 4 en om 6 uur wakker. Gewoon, zomaar.
[verwijderd]
Zo zou dat hier ook gaan. Frustrerend is dat.
Mijn jongste wordt elk anderhalf uur tot elke twee uur wakker. Tot nu toe als hij wakker werd legde ik hem even aan, legde ik hem terug en hij sliep weer veder. Maar dat was ongeveer 2 keer per nacht. Nu het zo frequent is vind ik het niet zo leuk meer . Hij is bijna 1 jaar en heeft echt niet zo vaak voeding nodig in de nacht. Ik wil hier dus vanaf, alleen hoe ik het ga aanpakken weet ik nog niet.
Helemaal geen voeding meer, zodat het duidelijk is?
Alleen nog tussen bijvoorbeeld 1 en 3 uur een voeding?
Ipv voeding water of thee? Of een fles met poedermelk ipv bv.
Iemand misschien tips?
1981mama oh balen joh! Als mijn man haar al mee neemt naar beneden reageert hij gelukkig niet zo. Alleen hij is vaak te laat met ophalen, dan ben ik al klaar wakker.
Ik had de oudste gewoon naar boven gestuurd om hem wakker te maken
Hier hebben we wel een redelijke nacht gehad, gisteravond sliep ze pas laat, rond 22 uur. Ik was het zo zat dat ik haar huilend in bed heb gelegd. Ben elke 10 minuten terug gegaan en haar een aai gegeven. Moet zeggen dat ze met een half uur sliep. En vannacht is ze 'maar' een keer of 2 a 3 gekomen.
Net ook weer gedaan en hoefde maar 1x terug. Ben benieuwd hoe lang dit zo 'goed' gaat.
Torretjeee hier hetzelfde dilemma, alleen is ze pas 9 maand. Volgens het cb heeft ze het echt niet meer nodig (qua gewicht ook zeker niet) en moet ik haar laten gaan. Alleen dat zie ik echt niet zitten midden in de nacht want dan is iedereen wakker. Ik leg haar Dus ook gewoon aan. Ben benieuwd of er dames zijn die tips hebben.
lindalovesmo ja mijn oudste slaapt overal doorheen. En mijn vriend gaat vanavond de nachtdienst in, voor 4 nachten. Dus ik dacht vanacht is perfect om te beginnen . Maar wat slim is om te doen weet ik nog niet dus
- Bijgewerkt
Torretjeee Ja het is lastig hè. Je zou kunnen kijken of hij tevreden is met een slokje water, zo niet kun je altijd nog bv of fles geven.
Ik wil je heel veel wijsheid en succes wensen in ieder geval
Is het iets van de laatste weken dan dat hij vaker komt? Misschien een sprong?
lindalovesmo de eerste paar maanden sliep hij wel door. Maar daarna kwamen tanden, en toen een keer ziek en daarna weer tanden. Dus werd hij een paar keer wakker en met aanleggen en wegleggen was het opgelost. Maar nu al een paar maanden dat hij zo vaak wakker wordt en ipv dat het minder wordt is het juist vaker. Ziet er niet uit dat het een fase is, meer gewend aan de oplossing.
Ik zie er dan tegenop om ipv snel weer naar bed te gaan en te slapen, langer bezig te zijn. Maar uiteindelijk als het werkt zal ik er natuurlijk wel profijt van hebben
Torretjeee lastig joh!
Ja dat er tegen op zien herken ik wel, heb ik ook wel.
Als het echt gewenning is moet je het kunnen doorbreken. Maar makkelijk zal het niet zijn
Torretjeee lastig joh!
Misschien inderdaad gaan uitproberen of alleen troosten of een slokje water helpt...succes!
Ik voed telkens gewoon...scheelt een huilbui Maar dat mag binnenkort best stoppen, hopelijk duurt het niet lang meer