LilyMilie
Goed idee! Ik heb geen sociale media, maar een app is wel heel leuk!
Verdrietige berichten
Lieve @Toch6 je bent zo een leuke vrouw! En het ligt niet aan jou, beginnende vriendschappen zijn ook zo ingewikkeld
App-groepjrle: let op bij @Noordeling , die geeft gewoon het nummer van ene Kevin
Toch6 haastige spoed hè..., wen er maar aan, k maak nogal eens typfouten
Noordeling even bestelling plaatsen... krijg je 19 frikadellen ipv 10
En dan zit ik te twijfelen en te wikken en te wegen. Ik vind het hier ontzettend prettig op dit forum. Het gevoel dat ik jullie toch wat beter ‘ken’ dan op dat andere forum waar we vandaan komen. Ik weet dat ik niet heel veel reageer, maar ik lees wel elke dag mee en jullie verhalen zal ik zeker missen als het forum stopt… Zouden jullie het oké vinden als ik mij ook bij het appgroepje aansluit?
Toch6 gelukkig bestaan ik nooit frikandellen.
Kyra73 heb ik hetzelfde. Ik reageer voor mijn gevoel ook niet veel en ken mensen misschien minder dan het vaste groepje. Maar denk juist dat dat oke is.
Noordeling gelukkig bestaan ik nooit frikandellen.
Ik las "gelukkig besta ik niet uit frikandellen"
Maar thanks dames ik voel me weer fijner
- Bijgewerkt
Toch6 dit bedoel ik dus
(Bestel bedoelde ik dus)
Noordeling ik snapte hem wel maar ii vind mijn eerste lezing veel leuker
LilyMilie dit lijkt mij ook gezellig!
Ons hondje heeft inderdaad kanker. Zit door haar hele lever heen, maar nog niet in andere organen. We zetten nu in op comfortabel houden en pijnbestrijding. We hadden gehoopt dat ze nog een paar jaar mee kon, maar we gaan niet meer dan mogelijk maanden krijgen.
Rietjesbeker ach nee! Ik had het zo anders gehoopt. Heel veel sterkte gewenst en ik denk aan jullie
Rietjesbeker wat verdrietig….. dikke knuffel en heel veel sterkte
Rietjesbeker Och. Dat is naar. Dikke knuffel