[verwijderd] Dag 3 Ik weet dat de dag nog vroeg is, maar dit betekent dat ik nog even mag blijven liggen van dochter. π€ͺ Zo aan toe na de afgelopen nachten en voor nu dus mijn momentje (van de dag) om mee te starten. [.jpeg]
Marshmallow Dag 3 Had een herinnering op Facebook en vandaag had ik dus 5 jaar geleden een positieve test. Van dit ventje die van mij een mamma maakte. Dus ja mijn mooiste moment is ook meteen 's ochtends vroeg. Hij maakt me zo blij β€οΈ
Vulpen Uitzicht π Laatste dag dat ik aan deze kant van het gebouw werk, dus ik staar extra veel uit het raam.
Toch6 Als man met zn verjaardag niet thuis is eten wij wel taart bij de hema π Winkelen is niet leuk nu, megadruk, maar D moest echt nieuwe schoenen. Dus we maken het leuk met taart eten
[verwijderd] Toch6 wat mij betreft het enige leuk aan winkelen βtaart eten bij de Hemaβ π. Gefeliciteerd met je man!
[verwijderd] In mijn lunchpauze samen met mijn oudste dochter bij de bakker geluncht. Gezellig moeder en dochter momentje β€οΈ
Lumihiutale Dag 3: Ik was aan het afwassen en ik vond het erg stil dus ik ging even kijken,zie ik dit π₯° Ze zijn zo gek op elkaar,zo mooi om te zien.
Noordeling Eindelijk weer eens wat voor mezelf gekocht, broek zit heerlijk. (Foto niet al te best zo bij t lamplicht)