Deliana Deze kreeg ik van de moeder van een vriendje van mijn zoon. Gewoon, omdat ik haar zoontje de laatste tijd een aantal keer heb opgevangen. Totaal onnodig, maar wel erg lief!
Deliana Uilenmama deze had ik even niet willen zien... Trek in chocolade en ik kan moeilijk de Sint chocola van de kinderen in stukken breken... Maar ik zou natuurlijk morgen gewoon een nieuwe kunnen kopen, toch? π€π
[verwijderd] Dag 2 [.jpeg] Heel fout poffertjes en cola, maar goed balans houdt in beide kanten van de weegschaal toch. π€ͺ
[verwijderd] Lumihiutale Gefeliciteerd, wanneer mag je starten? (Of is het alleen voor de kerstmarkt, wat ook super leuk is?)
Lumihiutale [verwijderd] Volgende week vrijdag start ik,dan help ik van 10 tot 14 in het winkeltje en van 15 tot 17 met de kerstmarkt. Ik denk dat ik eerst alleen op de vrijdag ga om te wennen π
[verwijderd] Lumihiutale Mooi rustig beginnen en als het bevalt kan je idd mooi uitbreiden, leuk! Ben benieuwd hoe het bevalt.
Toch6 Een vertederend momentje in de winkel. "Ach saapje, magge jij binnen? Waar is jou mama? Ik wil jou nuffelen". π
Uilenmama [upl-image-preview url=https://allesvoordekids.nl/assets/files/2019-11-26/1574783251-977479-20191126-164351.jpeg Lekker achter de laptop, op Sesamstraat site. Ze wordt zo groot! Mijn alles...