[verwijderd] Toch6 Geweldig! Ik wist niet zeker of 't een ovulatie- of zwangerschapstest was π Gefeliciteerd!
Marshmallow Ik ga lekker een boek lezen ipv een serie of film kijken. Kinderen slapen allebei. Hopelijk slaapt zoon goed en kunnen we morgen gezellig wat doen samen.
Noordeling Even geen foto, omdat er veel mensen op staan. Mooiste moment vandaag was prachtige kerstviering van m'n school!
[verwijderd] Uilenmama ik ben klaar π. Twee schalen en een houten stok met slingers. Het duurt vaak een paar dagen voordat het βontdektβ wordt, maar daarna is het zo leuk om te zien hoeveel vogels erop al komen.
Uilenmama [verwijderd] Dat ziet er leuk uit! Mijn man hangt ook vogel dingen op . Een keertje zelf maken is ook wel leuk.
Vulpen [verwijderd] Bij mij wil dat ontdekken maar niet lukken, zo jammer. EΓ©n roodborstje af en toe, maar de meesjes vliegen onze tuin voorbij. Ze zullen het wel geen goede tuin vinden of zo.
[verwijderd] Lumihiutale het mos kleurt ook zo mooi bij de groen uitgeslagen tafel π. Ik vind het zelf ook zo gezellig staan. Alleen jammer dat de vogels er altijd zo puinhoop van maken na een tijdje π.