[verwijderd] [.jpeg] Dag 4: Het duurt niet lang meer en dan moet het bed lager. Vanacht om 'het is toch echt nog bedtijd' tijd lag ze te schaterlachen in bed. 🤪😍
[verwijderd] Dag 4 Geen foto gemaakt vandaag, beetje een rommelige chaotische dag, met gedoe met winterbanden en een lampje dat daarna plots ging branden, waardoor ik weer terug kon en een groot deel van mijn tijd werd opgeslokt. Morgen maar weer.
Tantetil Na het eten nog even knuffelen op de bank en hij viel meteen in slaap...heerlijk warm monster
Noordeling Vrijdagochtend altijd heerlijk even tijd voor mezelf (oudste op school, jongste psz). Boodschappen gedaan, rondje hardgelopen en nu even lekker op de bank hangen.
Tantetil Een vriendin van mij was ziek op mijn verjaardag en we zien elkaar weinig omdat haar moeder ernstig ziek is. Vandaag vond ik dit in de brievenbus....zo ontzettend lief, moest wel even traantje laten hoor.
[verwijderd] Vulpen Ik heb het vast ergens gemist, maar speciale reden voor de lampionnen optocht? Ik ken namelijk alleen die van 11 november.
Vulpen [verwijderd] Het is iets jaarlijks hier: lampionnenoptocht met Sinterklaas en pieten en aan het einde vuurwerk. Heel bizarre mix van feesten, maar mijn dochter vond het fantastisch vorig jaar 🤔
[verwijderd] Dag 5: Geen foto maar een gevoel. Vanacht met dochter toen ze huilend wakker werd en ik haar tegen mij aan hield. Ze plofte haar hoofd op mijn borst haar armen naast haar lichaam en benen opgetrokken en viel gelijk inslaap. Mijn momentje van de dag. 🥰
Marshmallow Geen foto vandaag. Zit de hele middag op de bank met buikpijn. Geen mooi momentje vandaag.