Sevenof9 Honkeytonk dankjewel! En gefeliciteerd met je zoon! Tantetil tnx lieverd π @Ysabella gefeliciteerd π₯³π₯³ ik hoop dat je verrassing leuk is π
Tantetil Honkeytonk en jij gefeliciteerd met je zoontje! Ik hoop dat hij alsnog een leuke verjaardag heeft.
Lumihiutale Gefeliciteerd @Sevenof9! Ik hoop dat je een leuke dag hebt π₯³π @Ysabella jij ook gefeliciteerd met je verjaardag! π₯³π₯ Ook ik ben heel benieuwd naar wat er gaat gebeuren om 7.30 π
Schuurpapier Hoeraaa, gefeliciteerd @Sevenof9 & @Ysabella β€π₯³ Ik zit klaar voor je verrassing hoor π€ Gefeliciteerd met je zoontje @Honkeytonk ππ
Rietjesbeker Gefeliciteerd met jullie verjaardagen @Ysabella en @Sevenof9! ππ₯³ En @Honkeytonk, gefeliciteerd met je zoon!
Ysabella @Sevenof gefeliciteerd met je verjaardag! Het word vast een prachtige dag!πβ€οΈ @Honkeytonk, jij natuurlijk ook gefeliciteerd met je zoontje. πEen jaar ouder alweer wat gaat de tijd toch snel hΓ¨?
[verwijderd] @Ysabella @Sevenof9 Gefeliciteerd met jullie verjaardag!! π₯³β€ @Honkeytonk Gefeliciteerd met je zoontjeπ
Kipsate @Ysabella en @Sevenof9 gefeliciteerd met jullie verjaardag! π₯³ @Honkeytonk gefeliciteerd met je zoon π₯³
Uilenmama Van harte gefeliciteerd! @Sevenof9 en @Ysabella. Ik wens jullie een fijne dag toe met jullie gezin ( en hond )
Uilenmama Honkeytonk Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jouw zoontje. Maak er een mooie dag van.
Louelle81 @Honkeytonk gefeliciteerd met je zoontje! @Ysabella en @Sevenof9 van harte met jullie Bday!π₯³π₯³