Honkeytonk @Sevenof9 en @Ysabella alvast gefeliciteerd voor morgen! Mijn zoon wordt morgen 3. Een mooie dag om jarig te zijn! Wij hebben een paw patrol feestje met FaceTime en raamvisite. Ben benieuwd naar jou verassing om half 8 đą @Ysabella Fijne dag!
Tantetil Honkeytonk en jij gefeliciteerd met je zoontje! Ik hoop dat hij alsnog een leuke verjaardag heeft.
Sevenof9 Honkeytonk dankjewel! En gefeliciteerd met je zoon! Tantetil tnx lieverd đ @Ysabella gefeliciteerd đĨŗđĨŗ ik hoop dat je verrassing leuk is đ
Uilenmama Honkeytonk Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jouw zoontje. Maak er een mooie dag van.
Lumihiutale Gefeliciteerd @Sevenof9! Ik hoop dat je een leuke dag hebt đĨŗđ @Ysabella jij ook gefeliciteerd met je verjaardag! đĨŗđĨ Ook ik ben heel benieuwd naar wat er gaat gebeuren om 7.30 đ
Schuurpapier Hoeraaa, gefeliciteerd @Sevenof9 & @Ysabella â¤đĨŗ Ik zit klaar voor je verrassing hoor đ¤ Gefeliciteerd met je zoontje @Honkeytonk đđ
Rietjesbeker Gefeliciteerd met jullie verjaardagen @Ysabella en @Sevenof9! đđĨŗ En @Honkeytonk, gefeliciteerd met je zoon!