Manque Hooyo-shimbir Wat een pech dat alleen de rechter het solo doet, ik heb juist de linker nodig đ Maar de iPod doen het dus allebei? Dan ga ik die maar eens proberen in de winkel, denk ik. Dat is best een investering, geloof ik.
Hooyo-shimbir Manque ja iPod is beide en de accu duur 100x beter. Dus ook echt wel waard extra geld aan uit te geven. Ik kan morgen wel even testen of die van iPod het ook echt doen als t doosje met het andere oordopje thuis ligt đŦ
Manque @Hooyo-shimbir graag! đ Is er iemand die ervaring heeft met deze? https://blxckpods.nl/products/blxck-pods?gclid=CjwKCAiA8K7uBRBBEiwACOm4dz2-9L-WCMLYySEiVgeM9KGdCDPOoIy0qLUN_qGYTc8KzPI42_NdvRoCqpEQAvD_BwE
iMoeder Manque Nee het is wel handig om het doosje mee te nemen. Daarin laad je ze op en het zijn kleine dingen die iets te kostbaar zijn om kwijt te raken. Maar voor verbinden hoef het andere dopje niet mee nee. Ze werken volledig los van elkaar.
Manque sjorsje De prijs is een beetje te mooi om waar te zijn, maar aan de andere kant: ik doe het al jaren met oordopjes aan een draadje van de Hema à 10 euro. Dus misschien is het sowieso een verbetering.
fafa Manque Dat vraag ik me ook altijd stiekem af bij mensen met een geamputeerd been (zonder prothese). Zouden die iemand hebben met een amputatie aan de andere kant waar ze schoenen mee uitwisselen?
Manque fafa Dat zou echt een hele handige website zijn... www.wiljijdieandere.nl Met topics als: Rechterschoendrager zoekt linkerschoendrager Lijkt me super handig!
fafa Ik bedenk me door dit topic opeens dat ik me al bijna 40 jaar nooit heb afgevraagd wat voor handschoenen mijn nichtje, die 1 normale hand heeft en eentje met een normale duim en 4 stompjes, gebruikt. Wat stom... (Sorry, totaal offtopic)