[verwijderd] Dit is al een oude, maar hij schiet me nu te binnen vanwege de sinterklaastijd. Wij hebben dochter van het begin af aan verteld dat sinterklaas niet echt bestaat. Dat het een spel is wat zo leuk is om te spelen en we daarom met zijn allen elk jaar "doen alsof". Dochter was een jaar of 4/5 en ik hoorde haar aan mijn moeder uitleggen hoe het zit. Aan het eind hoorde ik haar heel trots zeggen: "... maar ìk weet dat Diewertje Blok niet echt bestaat!" 😂
Toch6 J van 2j10m luistert 🎶 de pietensinterklaasmove 🎶 "Wij zijn te gek...." NEE!!! Wij zijnne nie gek!
fafa Ik: "...En dan komt Sinterklaas, en wat geeft hij dan aan alle kinderen...? Zoon (3): "Antwoord!"
muppet Nog even in Sinterklaasthema: Onze oudste (6) vanavond: “Sinterklaas is flauwekul. Hij is een verklede man. En de pieten zijn geschminkt.” Had ze zelf uitgevogeld, maar ze wist dan weer niet te bedenken wie de cadeautjes brengt. Dat vertel ik haar na 5 december wel.
Mamabeertje Dochter luisterde niet erg aan tafel, dus mujn man pakt haar even bij haar oor Man: Wat zijn dit? Dochter: Oren Man: Wat moet je daar mee doen? Dochter: Niet aan trekken
[verwijderd] Romée: "In welke 2000 ben jij geboren? Ik dacht 2000 nul of 2001". Nee ik ben vóór 2000 geboren, in 1979 "Wow"! En een gezicht vol verbazing alsof ik uit de prehistorie kom
Rietjesbeker Man zet dochter in zijn auto en vraagt 'welke auto vind je mooier, die van heitie (fries voor papa) of die van mama?' Dochter denkt even na en zegt vastbesloten 'mama!' Zijn gezicht had ik in kunnen lijsten 🤣🤣 en mijn peugeotje is lekker mooier dan zijn bmw (nahnahnahnahnah)
Torretjeee We zijn de kerstboom aan het optuigen en er zitten breekbare en niet breekbare dingen tussen. Mijn zoon van 4 vraagt bij elk ding: kan deze stuk? Alles wat breekbaar is moet namelijk hoog hangen ivm een dolle peuter. Ik stel na een tijdje de vraag terug, hij houd net een ijsbeer hanger vast. En kan die stuk? Hij smijt hem op de grond. Nee, deze is van plastic mam. Top methode om te testen of iets breekbaar is 😅.
Dahlia Ik wil graag een oliebol zonder erwten 🤦♀️🤪 Nee geen uitspraak van mijn oudste zoon maar van mij 😂
Dahlia Toch6 T was tegen mn man 🤪 is nog erger dan tegen een verkoper want mijn man die vergeet zoiets niet 😬🙈
Toch6 Gisteravond toen ik naar bed ging. J lag in mijn bed en werd half wakker. Komme jij ook slapen? Ja Bij mij? Ja, is dat goed? Oh ik vind jou lief! En hij laat me bijna stikken in zn knuffel, zo strak kwam zn arm om me heen 😍
Cactusje Man had maandagavond zitten snoepen op de bank, zakje chocotoffs bijna leeg. Gisteravond wilde hij de laatste paar opeten maar ik had het zakje weg gegooid. Man was er van overtuigd dat er nog een paar in het zakje zaten, ik dat er alleen lege papiertjes in zaten. Mijn salontafel heeft een vak onder het blad waar de boeken van de jongste liggen, net met stofzuigen zag ik daar die laatste paar chocotoffs liggen. Dochter heeft dus gister de laatste snoepjes eruit gezocht en verstopt voor zichzelf🤣
[verwijderd] Robbie geeft me een potlood zonder iets te zeggen. Ik zeg: 'Alsjeblieft, dankjewel'. Hij loopt weg en komt terug met een tweede potlood, geeft deze ook. Ik zegt: 'wat zeg je dan?" Robbie: "Twee!" We keuren het goed 🤣
Femkes Ik kreeg zojuist oorbellen van Sinterklaas en liet ze aan de rest zien. Zegt de middelste heel enthousiast: wat mooi voor in je juwelenkistje!
Tantetil De film coco staat aan, maar ik zit meer op mijn telefoon. Er gebeurt iets in die film dus ik vraag huh wie is die man dan?? Zegt mijn dochter Ja mam, dan moet je maar gewoon de film kijken ipv op je telefoon zitten.....touché