SYRV Dochter (4) wil mij iedere avond voorlezen i.p.v. andersom. Ze wijst een plaatje aan met 4 boterhammen. Ze zegt; mama, vertel jij maar wat dit is. Ik doe alsof ik het niet weet. Ze zucht diep, lijkt wat geïrriteerd en zegt: “zeg mij maar na; Brood...ham! 😂
Cactusje Mama ik wil dat neefje komt logeren. Oké, waar moet hij slapen dan want we hebben geen logeerbed. Op zus haar bed. Waar moet zus slapen dan? Op zolder. Maar op zolder is toch ook geen bed? Nou en, ik wil zo graag dat neefje komt logeren😂
Tantetil Mick is ineens erg geïnteresseerd in mijn borsten. Onder de douche zit hij ze steeds te bekijken en te vergelijken met zijn eigen tepeltjes. Van de week zat hij ze weer eens goed te bekijken en vroeg town of er lijm onder zat, dat ze daarom zo bleven plakken 🤣
Toch6 Tantetil mijn peuter vond dst gisteren get leukste in de stad, mijn borsten kijken 🙈 (ik moest een beha passen)
Toch6 Onderweg naar boord rijden we over het industrieterrein. Bij 1 bedrijf was de kantine aan de straatkant en het was daar best druk. Peuterzoon: kijk mama, café! 😁
Cactusje Jongste had gister zo goed als niks gedronken op school. Waarom heb je niks gedronken? Als ik veel drink krijg ik dikke tietjes van en die wil ik niet!
Dahlia Jongste vind ik een verdwaalde pepernoot op de grond (note to myself: ruim altijd het bewijs op!) En nu staat die te springen voor de kelderkast, nog unne! Nog unne! Nog unne! Dank uuuuuuuu!
Louelle81 Ik tegen zoon. Hey L heb je gezien hoeveel haar ik op mn benen heb? L: aaaah mama zoveel! Je lijkt wel een man!🤣
Vulpen Ik zong een regel uit een musicalliedje in het Engels, terwijl oudste nog wat zat te klieren met haar yoghurt. Ik zei: 'Zal ik 'm nu in het Nederlands zingen?' Dat wilde ze wel, dus ik weer zingen. Zij: 'En nu in het Turks!' Ik: 'Eeeh...'
Femkes De kinderen zijn aan het oefenen voor Sint Maarten. De jongens al in pyjama en mini in haar jurk. Gezamenlijk: Sint Maarten, Sint Maarten, de koeien hebben staarten, de meisjes hebben rokjes aan Jongste: en de jongetjes pyjama's! Ik denk dat ze het snoep wel binnen kan harken maandag 😜
Softbasegaming Dat je weet dat je teveel eten besteld als de bel gaat en dochter van 2,5 hard roept EEEETEE 😅
[verwijderd] Softbasegaming dat is net als mijn kat die gaat miauwen als hij de ping van de airfryer of de oven hoort 🤣🤣
[verwijderd] Liedje van kinderen voor kinderen, stiekem snoepen. M: "Ik vind het wel een beetje stom dat andere kinderen stiekem mogen snoepen en wij niet.."
Dahlia Jongste weer; heerlijk kind! Valt van een stoeltje en miept, ik kijk hem aan en zeg niks, hij komt naar mij toe gelopen met de woorden; Heb je pijn? Ohh knuffel van mama, over! Geeft mij een knuffel en loopt weer weg...opgelost! 😂
Koekie83 N. (2) komt t kdv binnen, loopt op dr vriendinnetje af en zegt zonder duidelijke aanleiding: “ik in mama’s buik ‘weest. (Naam broertje) ook. Ik eerst, toen broertje. Jij niet in mij mama’s buik.” (Kijkt paar tellen bedenkelijk terwijl haar gesprekspartner wat overrompeld naar haar staart). “Oké doei, ik ga poepen”. Dat zijn de betere binnenkomers... 😂