Toch6 Mijn nicht komt morgen dus ik vertel J dat E morgen komt spelen. "Nee die maakt mij dood!" π± ben je ook 2 jaar π
SYRV Dochter van 4 heeft een periode lang gezegd dat ik een baby in mijn buik had. Ik ben niet de slankste en dat werd er dagelijks heerlijk ingewreven π. Ik kon hoog of laag springen maar ze was er van overtuigd. Inmiddels weet ze gelukkig dat er echt geen baby in mijn buik zit.. dacht ik. Vandaag keek ze me onderzoekend aan en zei ze resoluut: mama er zit echt heel zeker een baby in je buik. π
Luuz SYRV hangt in de lucht denk ik. Volgens de jongste van 3 heb ik ook een baby in de buik. Als ik vraag waarom hij dat denkt, wijst hij naar mijn borsten. βJe hebt twee bobbels!β tuurlijk schat....
Manque "Hallo mevrouw, u heeft vanavond een bestelling bij ons geplaatst via thuisbezorgd.nl en ik heb een paar vragen voor u over de maaltijd. Heeft u tijd om deze te beantwoorden? -"Ja hoor, natuurlijk! Ik geef je mijn man even." Luc: π
LucP @Manque: rolt ondertussen van de bank van het lachen als ik me te bezwaard voel om de kerel weg te klikken.
Softbasegaming Dochter zit Pepa pig te kijken en Pepa pig doet iets wat niet mag/luisterd niet. Word dochter ineens heel boos en kwaad wijzen naar tv en schreeuwt boos nee nee nee!!!
Luuz Ik speel met de jongste van 3 een potje memory van Jip en Janneke. Ik draai een plaatje om en twijfel tussen twee kaartjes. Ik weet dat onder één van die twee de goeie zit. βDie mama! Die moet je pakken!β aangezien hij verdraaid goed is draai ik het kaartje om. Hartstikke foutπ kind compleet in een deuk, pakt het plaatje ernaast en daarna het plaatje dat ik eerst had uitgekozen. βGrapje! Het was deze!!β De kleine rat..... zie dat hoofd (en de stapel ervoorπ)
Luuz Blue ik verloor daarna een potje rummikub van de oudste. Hij moest nog 1 steentje kwijt, wisselt en husselt bijna elk rijtje dat op tafel lag, zodat hij de juiste combi kan maken. Ze moeten me gewoon niet π
Femkes Mini en ik lezen een boekje over letters en klanken. Bij de R staat een tekening van een ring. Dus ik vraag haar wat het is, maar ze blijft het antwoord schuldig. Dus pak ik mijn ring van mijn vinger en vraag: wat is dit? Mooi! Is haar antwoord. Ik reken het goed!
[verwijderd] Dochter (7jr) moest voor het avondeten douchen. Ze maakte een redelijk drama, want ze wilde niet. Toen ze uitgekleed was, maar nog niet onder de douche stond, had ze het koud, wat weer een aanleiding was voor een nieuwe huilbui: "ik wou dat ik geen zoogdier was! Ik wou dat ik koudbloedig was!"
[verwijderd] F heeft sinds kort wat beginnende borstgroei en vind het verschrikkelijk. Dus ik met mijn stomme kop in een compleet inspiratieloze peptalk vorige week iets gezegd dat het juist ideaal is, omdat ik regelmatig chocolade mee smokkel in mijn BH. Komt ze net aanzetten met 2 boterhammen in haar topje "Je had gelijk mam, is toch wel handig!"
Dahlia Dahlia aanvulling: jongste van 2 wilt weer eens niet eten dus ik geef m zelf maar de pudding om iets binnen te krijgen... Klapt die even voor zichzelf en zegt jampoo jampoo π€ ohohoh wat heb ik toch gemaakt π
[verwijderd] Man: "Hè, nou heb ik dat deuntje in mijn hoofd!" Dochter (semi-onschuldig): "Zal ik je op een ander deuntje brengen?"
Dahlia Voor de zwemles: Mam wil jij tegen de juf zeggen dat ik het eng vind om naar de grond te duiken? Na de zwemles: Ik heb 6 keer naar de grond gezwemd Γ©n ik heb de pion opgeduikt! Ik-ben-ge-Wel-Dig! π zo trots op zichzelf maar ook echt versteld van zn eigen kunnen