Toch6 Het gevolg van namen afkorten... 🤣 J.onathan wilde "liedje mij" horen. Hij bedoelde "jona ga naar ninevé" (christelijk liedje). "He, mij roepen? Ikke wil niet" * iets verder * "oh ikke wil wel" 😄
Vulpen Vulpen En... Het is zover, de waarom-fase is alsnog aangebroken! 😱 @Famofthree En, bijgelezen? 🤣
Mamabeertje Vulpen Succes! Hier sinds vorige week ook. Uitleggen heeft ook geen enkele zin, het blijft waarom.
[verwijderd] Een auto haalt ons in. Dochter: kijk mama, een eikel! Ik moet toch wat beter op mn woorden letten
Femkes Ik werd vanochtend ziek wakker. Ik wilde proberen of ik met wat eten zou opknappen dus ben wel aan de ontbijttafel gaan zitten, maar zit daar pp een gegeven moment met mijn ogen dicht en mijn hoofd in mijn handen. Waarop mijn dochter heel streng roept: mama ogen open! Om daarna te vervolgen: je bent zo mooi en schattig, dus moet wel ogen open.
Vulpen Mamabeertje Idem hier (van november) 😃 Dochter over zusje: 'Zij is 6 maanden!' Hoe wéét ze dat? 🤔
Femkes Ik heb het vreemdste kind ooit! Ze is de laatste tijd vaak een katje aan het naspelen, inclusief haar 'pootje' likken. Zojuist stond ze echter op de vensterbank haar handje te likken, daarna het raam en uiteindelijk zelfs de kat. Dan ben je toch niet helemaal lekker in je hoofd!?! 🙈🙊🙉
Tantetil We waren gister aan het barbecueën en vriendinnetje A van mijn dochter bleef ook eten. Zei mijn dochter ineens: Weet je dat de vader van A een hele grote worst heeft! En A zei; Ja echt een hele grote Spaanse! Man en ik keken elkaar lachend aan. Ze zijn nog zo onschuldig.
Robije Tantetil 🤣. Zo zaten mijn jongste en Mn neefje (4 en 5)een paar maanden geleden samen in bad en waren ze aan het zingen: piemel in je mond, piemel in je kont (ze zitten in de piemel fase😉), gewoon heel onschuldig haha. Mijn schoonzus kwam proestend naar beneden.
Torretjeee Er was gister een jongentje zijn moeder kwijt. Ik ging hem helpen zoeken, dus ik vroeg hoe ziet je mama eruit? Heeft ze een bril, donker of licht haar? Zijn antwoord: ze heeft ogen en van die hakken. 🤔
Torretjeee Mamabeertje haha ja ach hij was 4 jaar. Misschien waren mijn vragen ook wel wat te moeilijk 😅