Marshmallow Liekje81 ik vond het ook tegenvallen met wat ik had verwacht. Vond Pisa en Florence alweer veel mooier!
Trees Marshmallow Pisa en Florence Ik ook! En Siena en gewoon ook de rest van Toscane. Ik vind het gebied bij Venetië ook gewoon niet zo leuk. Te volle en volgebouwde stranden en echt weinig leuke plaatsjes. Ook qua natuur minder dan de andere kant. Toscane vind ik echt geweldig 😍
Huggybird CrazyCatLady wij zijn vroeger een keer in Venetië geweest, mijn moeder krijgt nog de neiging om te gillen als we het daar over hebben. 😂 zo druk! We waren met twee grote gezinnen en moesten met een boot waar zo veel mensen op stonden, en toen deed die man het poortje dicht, maar de helft van de families stond op de boot en de helft op de kade, mijn moeder gescheiden van haar kinderen….. dat ging niet samen! Ze was helemaal over de rooie! Mooi dat die man ons weer bij haar liet 🙈 ik denk dat hij het met zijn leven had moeten bekopen als hij dat niet had gedaan 😱
Marshmallow Trees Toscane vind ik echt geweldig 😍 Ja ik ook! Dit jaar gaan we iets zuidelijker naar San Vincenzo, maar nog steeds Toscane. Bij Venetië was het zo saai allemaal. We willen dit jaar weer naar Pisa hehe en Lucca. We zitten ook in de buurt van Elba dus daar willen we ook zeker heen!
Liekje81 Trees Toscane is zo mooi! Echt mijn favoriet. Volgend jaar wil ik daar weer heen op vakantie.
Huggybird CrazyCatLady ik ook hoor 😂 ik had mijn moeder nog nooit zo giftig gezien, en het is maar een klein vrouwtje van 1,62.
Trees CrazyCatLady maar de helft van de foto's die ze heeft gestuurd zijn gemaakt in pashokjes 🤣 Prioriteiten hè! Wat is nu belangrijker dan de san Marco? De Venetiaanse h&m (en de Venetiaanse lush winkel vind ik persoonlijk 😎).
CrazyCatLady Trees de Pandora store, Victoria's secret en Brandy Melville 😂 Ze stuurde afgelopen weekend ook een foto vanuit de Takko. Die zit hier 5 minuten lopen vandaan 🤦♀️
Trees CrazyCatLady zo mochten de meiden vorig jaar op vakantie in Frankrijk kiezen wat we die middag gingen doen. We hadden net geluncht bij een prachtig kasteel, dat je kon bezoeken. Er was een rivier waar je foute waterfietsen in de vorm van een zwaan kon huren. En wat kozen ze? 🫣
Trees Marshmallow wij hebben ooit bibbona gezeten. Is volgens mij daar ook dichtbij. Ook heel erg leuk. Ik ben nog nooit op Elba geweest. Zou ik graag ook een keer willen. Ik ben benieuwd hoe je het vindt.
CrazyCatLady Trees haha ja H baalde ook dat ze geen tijd meer hadden om naar de action te gaan, die lag buiten het centrum van Verona 😂
Toch6 C heeft haar beenspierballen getraind 🚶♀️kind heeft gewoon ruim 10km gelopen. Veel zulke paadjes, smal, hoogteverschillen, trappetjes... Dus nu heeft ze mega beenspierballen maar ze doen wel pijn 🤭
Zonnebloem Volgens mijn 5 jarige mocht ik vanmiddag absoluut geen processierups onder mijn schoenzool uitsmeren over het gras. Zelfs niet nadat ik vertelde dat je van deze rupsen dagen jeuk kunt hebben net als zijn eczeem. Verbouwereerd was hij vanavond toen hij erachter kwam dat ik niet naar hem had geluisterd. 🤣 ‘Jij hebt hem gewoon gedood, dat doe je toch ook niet met mieren hè?!’ 🧐🤨
Mamabeertje Vanmiddag ging ik even met N. boodschappen doen en ik had een half tijgerbrood gepakt. N. wou graag bij de zelfscankassa, nou prima. Dus hij is alle boodschappen aan het scannen, pakt het brood en roept heel verontwaardigd "Mama, deze hebben ze al gebruikt!" Nou je kon mij opvegen 🤣
Pimpelmeesje We waren 5 min onderweg toen C ging mopperen over moeten plassen Ik ben uiteindelijk eraf gegaan zodat ie bij de p+r kon plassen "Waar gaan we nu weer naartoe? Gaan we naar een wc?" "nou niet een wc maar ik stop hier even zodat je in het gras kan plassen" "Oh yes ik ben zo dankbaar! Zo dankbaar! Ik ga thuis iets gezonds voor jou pakken! Iets dat jij lekker vindt!"
CrazyCatLady De verjaardagscadeautjes die I vorig jaar van mij heeft gekregen blijken collectors items te zijn, de ene is in waarde gestegen met 626%, de andere met 713% 😳 I: goh, ik zal ze maar eens wat vaker afstoffen dan 🤦♀️😂
Zonnebloem Natuurlijk heb ik weer geen foto, maaaaar ja hoor de jongste kwam aangelopen met een ‘tak’ van 5 meter lang, hij heeft er denk ik 400 meter mee gesleept. 🤣🤣🤣🤣 We zijn sinds vandaag weer thuis hoor hahahaha. ‘Mijn handen zijn nu wel moe mama’ 😆