Trees Dochter mocht de snellader van de nieuwe werktelefoon van mijn man hebben voor haar iPhone. Dochter zo juist: de kwaliteit van mijn leven is er echt op vooruit gegaan nu ik deze lader heb. Echt overdrijven is ook een kunst 🤣
Zonnebloem Trees nee ze heeft gelijk.😜 Als ik de telefoon een half uurtje oplaad is de batterij alweer voor de helft opgeladen. 😎
Elsie89 N. Wil jij de groene kom even pakken uit de kast? Even wachten hoor Mama hij staat in de file. (Stond onderop de stapel)
Mamabeertje Jongste had voor vaderdag een tekening van papa met een bordje erbij 'best dad'. "Die heb ik zelf geschilderd!" vertelde hij trots. Toen mijn man vroeg naar de tekening zei hij "Die heeft Tom voor mij gemaakt." Ik vond het al zo'n mooie tekening🤣
Marshmallow Jongste vanmorgen in bed. Ja de juffen hebben overal ogen. Ik denk dat dit echt is, maar je kan ze niet zien zoals deze 2 (wijst haar ogen aan). Haar antwoord op mijn vraag waarom ze dat denkt: dat zei de juf dat ze alles kan zien. Zo schattig 🥰🤣
Trees Zonnebloem dat doet mijn gewone iPhone lader ook. Ik vraag mij hoeveel sneller zo snellader dan echt is? Of zou ik ook een snellader hebben? Hoe zie je dat eigenlijk?
Zonnebloem Trees ik denk dat jij dan ook een snellader hebt, de normale oplader doet er uren over. Tergend langzaam zijn die dingen.
Trees Zonnebloem ik gebruik de originele lader, die erbij zat. Deze ziet er wel iets anders uit dan de nieuwe snellader van dochter, maar mijn telefoon met lader is ook al een paar jaar oud. Ik zit net te googlen, maar ik denk dat ik inderdaad ook een snellader heb.
Huggybird Gisteren was er scholen voetbaltoernooi in de plaats waar ik werk het thema was positief coachen. Er deden 3 teams van mijn school mee. Waaronder een team van groep 3. Ze hadden het zwaar! Ze voetbalden tegen kinderen van groep 4 en zijn finaal ingemaakt. Maar wat hebben ze doorgezet, met rode verhitte koppies bleven ze volhouden. Tijdens de prijsuitreiking kregen ze tot hun grote verbazing een beker! De grootste beker nog wel! Voor positief spelen en coachen. Vanmorgen vroeg ik hoe het was geweest en vertelden ze dat het niet altijd leuk was om te verliezen en dat ze ook wel wat verdriet hadden gehad. Dus ik vroeg waarom ze deze beker dan hebben gewonnen. Zei één van de jongens ‘we hebben hem gewonnen omdat we bleven doorgaan ook al hadden we pijn en verdriet’ 💪 Wat waren ze trots op de beker, het heeft hun hele gevoel op deze dag van pijn en verdriet omgedraaid naar trots en blijdschap 🥰
Zonnebloem Ik moest op het schoolplein zo lachen en N ook ‘ ik had de opdracht wel gelezen maar deze antwoorden vond ik logischer en tijdens de opdracht vergat ik de opdracht’ Hij kan heel netjes schrijven… als hij zin heeft.🤣
CrazyCatLady Zonnebloem wat moet die gaap eigenlijk zijn als het op aai, ooi, oei, moet eindigen? Als Brabander kom ik op moei, maar ik denk niet dat ze dat bedoelen 😂
Pimpelmeesje CrazyCatLady ik heb t opgezocht want ik werd ook nieuwsgierig door jouw vraag en ik kon er maar niet op komen. Het antwoord is saai. Enorm vergezocht 🤪
Zonnebloem CrazyCatLady ik vraag mij vooral af wat 9 hoort te zijn. N schreef Cent, maar dan met een S. 😜 En 6 is stro geen hooi. 👀 Zoek dan een plaatje van een hooibaal.