Honkeytonk Fruit heb ik nooit in de koelkast behalve druiven of bessen. Rest op de fruitschaal. Groentelade en plankje erboven zit inderdaad vol groente. Maar we eten ook wel veel diepvriesgroente en fruit (smoothies) dus dat zit in de diepvries. Brood is maar 2-3 broden per week maximaal. We ontbijten allemaal met havermout behalve mijn man π€£ ik eet salades of yoghurt als lunch, mijn man restjes van de week of brood, de kinderen maximaal 1-2 boterhammen (vaak met bananenpannenkoekje:muffin etc uit de vriezer) dus brood valt hier mee. Eieren 6 in koelkast rest van de kippen van mβn ouders erbuiten en vul ik aan.
Vooruit koken doe ik hier helemaal niet. Behalve wat pastasaus of soep en mijn voorraadje Bananenbrood / pannenkoekjes/havermoutmuffins heb ik dus ook geen (vrijwel) geen restjes in de koelkast of vriezer. Ik kook en koop vrij pas - of we eten het als lunch π
Wel een hele trapkast met voorraad aan ontbijtgranen havermout gezeefde tomaten tomatenblokjes koffie thee koek noten rijst pasta maiswafels etc etc en daar staat ook frisdrank etc voor als er iemand langs komt dan koel ik het.
Vriezer: bovenste lade is vlees (bijv) en vissticks
2e is 2-3 broden en misschien bolletjes of een afbak brood
3e diepvriesgroente en fruit eventueel pastasaus en 1-2 zakken friet of een pizza
4e is ijs en een voorraad ingevroren bananenbrood/havermoutmuffins