Toch6 Trees Slangen waren namelijk heel wijs en slim en waren altijd op zoek naar een prooi. Mama was ook heel slim, kon haar overal goed mee helpen en beschermde haar heel goed voor slechte dingen en mensen 🥰. 😍😍😍😍
Vulpen Trees Oudste moest maandag ineens heel erg lachen toen we samen naar het gymlokaal liepen. Het was een smal pad, ik liep voor haar. 'Ik heb zo'n grappige gedachte! Hihihihi.' Dus ik: 'Wat dan?' en ze twijfelde heel erg of ze het zou zeggen maar toen zei ze het toch: 'Dat jij heel erg op een ekster lijkt.' Vanwege de manier waarop ik loop, blijkbaar 🤣🙈
Hopsatee M vandaag (heel verbaasd) Maar Papa ben jij ECHT verliefd op mama???!?! Alsof het echt iets heel raars is 🤪
Hopsatee Ik net tegen een kleuter met oranje haar (Koningsspelen) Wauw wat een mooi oranje haar heb jij! Kleuter: jij hebt grijs haar. DUS het IS niet eens zo want ik heb het vrijdag nog laten verven 😝
iMoeder Mijn kinderen; mama waarom ligt er eigenlijk een pak baby doekjes in de woonkamer? Eihmmmm, nou… (ik denk fack wat moet ik daar nou op zeggen) ‘Dat vind ik handig om dingen schoon te maken.’ Technisch gezien niet eens gelogen. 🫢😬
Hopsatee Man: M en S blijf nou eens van elkaar af! Zometeen is het weer huilen! M: maar jij ging mama gisteren ook in haar billen knijpen! DUS! (Klopt inderdaad mijn man kneep in mijn billen in de keuken en ik denk dat M dat zag)
Trees Vrouw vraagt aan dochter: wat doet je vader voor werk? Dochter: Hij is ambtenaar Vrouw: Wat doet hij dan precies? Dochter: Geen reet Dus 🤐
Bloem Trees Nog nooit zo hard gewerkt dan als ambtenaar bij de gemeente… serieus. Maar je hebt er natuurlijk tussen.. zoals overal…
Trees Bloem mijn man maakt altijd grapjes over ambtenaren, die niks doen en ik vermoed dat dochter dit heeft opgepikt 🤭.
Rietjesbeker Zoon en dochter zijn samen aan het spelen. Zoon doet niet wat dochter wil, dus ze gebruikt het ergste scheldwoord voor hem dat ze kan bedenken... 'jij HAGEDIS!'