Femkes LilyMilie Ik ken deze dame en ik weet dat ze altijd heel respectvol omgaat met mensen. Ook omdat haar eigen ervaringen (ze is transgender) daarin haar natuurlijk sterk hebben gevormd. Ze heeft ook jaren les gegeven op een beroepsopleiding waar ze deze materie op allerlei niveaus moest uitleggen en dat kan ze hartstikke goed. Ik vind het altijd hartstikke mooi om te zien hoe ze deze zaken ook aan mijn kinderen, ook toen ze nog veel kleiner waren. Als ze een vraag stellen krijgen ze antwoord op zo'n manier dat ze echt antwoord krijgen en daar neemt ze ook echt de tijd voor. Ze toetst dan ook in haar reacties of haar antwoord landt bij de ander, hartstikke knap vind ik dat. Maar dat maxi dan op zo'n moment door de zaal (denk 60-70 mensen, veelal volwassenen, veelal vrij serieus aan het luisteren) zo durft te reageren vond ik wel een hele mooie.
Trees Femkes ik had het ook helemaal niet als iets negatiefs geïnterpreteerd van degene die de voordracht gaf, maar vond het echt een hele scherpe en strakke opmerking van maxi in een zaal vol juristen. Echt heerlijk ad rem!
Rietjesbeker Niet echt grappig per se, wel heel lief. Ik breng dochter-van-4 naar bed. Zegt ze vanuit het niets: 'ik weet niet wat ik zonder jou zou moeten!' Mijn man heeft me met de dweil uit haar kamer kunnen bezemen 🥰
Hopsatee M: maar hoe voel je je dan als Frans persoon? @LilyMilie misschien kun jij mij het antwoord geven 🤪😂
LilyMilie Hopsatee beetje weeïg voelt het. Constant trek in stokbrood ook. Maar het is best goed te doen hoor!
Zonnebloem De oudste zingt een liedje en zingt als laatste woord ‘Amen’ ‘Wat betekend amen?’ N. ademt diep in en uit ‘dit betekend dat’ 😬
Softbasegaming Dochter moest de cijfers in een klok zetten. Nu klopt onze klok niet volgens dochter 🤭
Vulpen Mijn moeder aan jongste: 'En kookte mama dan voor jou in het ziekenhuis?' Jongste: 'Nee. De dokters.' 🥰
Softbasegaming Dochter is blij want fysio heeft gezegd tegen dochter dat ze met zoon naar de speeltuin moet zodat zoon kan glijden en schommelen🤣
Trees Hond wordt maandag geopereerd en krijgt een titanium knie in haar achterpoot. Dochter: titanium is toch heel duur? Ik: alleen de titaniumplaat is al 900 euro Dochter: als pepper later dood is, dan moeten we de plaat weer uit haar knie halen Ik: Uh waarom?!? Dochter: nou dan verkopen we deze op marktplaats Luguber kind 😱