Hopsatee Trees hahaha! Mijn 5 jarige liep over de camping met zijn Dopper met limo: Ik drink wodka Ik denk dat ik kapot ga En ook nog chardonnay π€£ ik schaamde me dood haha. Ik: waar heb je dat geleerd? Gehoord op de radio. Ernstig.
Trees Hopsatee Gehoord op de radio. Jaja dat zeiden mijn buren ook π Heerlijk en die kinderen hebben geen flauw idee wat ze zingen. Ik vroeg aan haar wat Bacardi lemon was? Haar antwoord: daar kan je in zwemmen. Verder ging het begrip niet.
1986Lynn Hopsatee Hahaha, hier wordt deze ook steeds gezongen. Ik ben kachel π Ipv wodka verspreekt mijn zoon zich steeds en zegt hij; ik drink Oscar, dus andere zoon dan, nee wodka dat is toch veel lekkerder (hebben ze geen idee van haha).
Hopsatee Trees haha mijn man gaat echt dood van Nederlandse muziek. Dus dat kan echt niet. En ik heb wel de radio aan staan maar luister er niet naar π€£ Maar goed mijn oudste zingt ook een of ander Feyenoord lied de hele tijd en dat komt ook echt niet bij mβn man vandaan π€£π€£
Huggybird Trees haha hier zong een jongetje (denk5 jaar) op ons veldje dat ook, toen vroeg hij zijn zusje βweet jij wel wat Bacardi Lemon is?β Ze zei nee, zegt hij βhihi dat is een wijntje, je gaat toch niet zwemmen in een wijntje π€π€π€β hij moest er zo om lachen πππ en ik om hemπ
Hopsatee 1986Lynn Ja maar echt wat is dat voor tekst joh? Die kinderen hebben geen idee gelukkig maar het klinkt super raar π€£π€£
[verwijderd] H wil iets zeggen over Schiphol, maar heeft een brainfart en kan gewoon niet op het woord komen. Of het woord voor vliegveld, dat is ook ingewikkeld. toen wij op het vliegstation waren....
Trees [verwijderd] toen wij op het vliegstation waren.... Dat zei ik van de week ook π«£ H laat je niet uitlachen! Zelfs de beste onder ons overkomt dat weleens π. Ik had gisteren nog een mooie. We moesten door een slagpaal rijden. Oftewel een slagboom β¦ π€
Jute [verwijderd] Wij waren gisteren op het strand. Zegt mn dochter ineens, wat grappig zoβn trapboot. Eeh je bedoelt een waterfiets?
Femkes Trees het uitzicht van het kasteel van Bratislava. Wat een mooie eh, eh eh, paal! Ik bedoelde toren
Toch6 Femkes maar dat is wel mooi daar! Als de kindjes uit huis zijn π€ͺ wil ik weer af en toe donaureis varen. Nu duurt dat te lang voor een vakantie
Femkes Toch6 absoluut prachtig! Ik ben ook blij dat we een beetje gedwongen zijn tot deze vakantie. Uit mezelf zou ik niet gedurfd hebben om zo'n afstand met 3 kinderen te doen, maar het is echt fantastisch geweest.
Uilenmama Ik werd wakker omdat ik naar de wc moest. Keek op mijn telefoon, was het 11.49! Liep langs de slaapkamer van N, zei ze: ik ben allang wakker. Jullie sliepen zo lief! Daarom had ze ons niet wakker gemaakt.
Tantetil Wij zitten in zo een huisje met van die houten buiten luikjes. Het werd donker, dus we deden alles dicht en de airco aan. Ineens hoorden we getik op het raam. Dus man keek naar mij van hoor je dat ook? Toen was het weer even stil. Toen op de deur. Dus ik roepen hallo? Ciao? Niks. Maar we konden door die luiken dus ook niet zien wie er stond. Toen gebonk op de deur. Dus ik tegen man, ga kijken dan! Misschien is het de verhuurder. Maar ik was ook wel beetje bang hoor. Dus man doet die deur met een grote zwaai open en toen BOEEEEE en gelach...Was het mijn dochter die al een tijd mijn man wilde laten schrikken. Ze was uit haar raam geklommen. Maar het was dus goed gelukt.
Dahlia We zijn bij duinrell dus de oudste zegt; yes we kunnen naar t pretpark! Jongste; yeaahh pretpark pretpark pretpark!! 5 seconde stilte Wat is eigenlijk een pretpark? π€£π€¦ββοΈπ€£