Rietjesbeker Vanochtend (voor de goede orde; de dinsdag na een lang Hemelvaart weekend) haal ik dochter (4 jaar) uit bed: 'moet ik vandaag naar school mama?' 'ja, vandaag is een schooldag' 'ALWEER!?! Ik mag ook NOOIT meer een dagje thuis blijven!'
Mamabeertje Ik was met N. een boekje aan het bekijken. "Kijk dat is een toekan." "Toekan. Lijkt wel een vogel."
Huggybird Mijn dochter en haar beste vriendin R zitten hier de hele middag al te geiten op de bank. Slap kletsen en gieren van het lachen. R moest naar huis dus ze staan op en terwijl ze naar de gang lopen dansen ze en draaien met hun heupen. In de gang gaan ze nog even door. R staat met haar rug naar de deur(deur met helder glas) met haar heupen te draaien komt de postbezorger de tuin in lopen. T gaat helemaal stuk en R denkt dat ze om haar lacht dus doet nog gekker. Dan loopt T langs haar heen om de deur open te maken en heeft R pas door waarom T helemaal stuk gaat. Zegt die postbezorger lachend ‘alsjeblieft, ik zag niets geks hoor 😂 fijne dag!’ 😂😂😂😂 ze lagen slap van het lachen in de gang 😂😂😂
Hopsatee Wij lazen net aan onze kleuter het boek Boris en zijn baan voor. Over beroepen. Op alfabet allerlei beroepen. Dus ik kom bij de I. M weet jij een beroep met een I? Ja ik weet het! Inbreker!!!! 🤪
Nescio In februari, toen we naar Lanzarote gingen in het vliegtuig. De vlucht duurde best lang (4 uur) en de jongste was het wel zat. Ze hing wat onderuitgezakt in haar stoel, wreef in haar ogen en vroeg ongeïnteresseerd: 'Zijn we nu al neergestort?'
Mamabeertje Ik ging met N. een shirt uit de kast pakken. Ik: "Kijk deze" N: "Staat ofant op(olifant)" Ik: "Dat is een walvis." N: "O, lijkt op ofant. Ik doe ofant aan."
[verwijderd] H: Als jij terug zou kunnen in de tijd, wat zou je dan willen doen? Ik: goede vraag! Ik weet het eigenlijk niet, ik ga er even over nadenken. Wat zou jij willen? H: bitcoins kopen. 😎
Softbasegaming 🤣t. Kan sinds kort nee schudden en ja knikken. Dit doet hij dan ook de hele dag zelfs als je niks zegt. Het liefst met een aller serieuze gezichtsuitdrukking! 🤣
Softbasegaming En hij kan EINDELIJK zelf van lig naar zit 🥳. Hij kon wel al een tijd van zit naar lig maar van lig naar zit ging steeds niet. Is nu ook duidelijker als ie wakker is want dan gaat ie zitten.🥳 Vaak word ie wakker en valt later weer in slaap maar haalde m dus regelmatig te vroeg uit bed waardoor ie regelmatig nog moe was 😬
[verwijderd] Ik: ik heb een vloerkleed gekocht voor het balkon.. Kinderen: ah nee, niet weer met tieten hè?
Trees [verwijderd] ik zag pas een dekbed met blote billen. Ik moest direct aan jou denken. Ik weet niet waarom 🤔 Deze:
Cactusje Man had van de week een trouwkaart gekregen. Ik bekijk de kaart en kleine meid vraagt van wie en voor wie die kaart dan is, en wat natuurlijk. Ik vertel haar dat het een trouwkaart is, papa is uitgenodigd om daarheen te gaan. Oh, met wie gaat die trouwen dan, met papa?