Ik ben echt een ontaarde moeder dat ik hierom moet lachen ๐
Ik had in het 3-foto topic al gepost hoe wij onze nieuwe serie gingen bepalen, daar ging nog wat aan vooraf. De eerste lijst was van mijn voorkeuren, die hebben ze volledig ge-veto'd, de 2e lijst was alles waarvan ik dacht dat het geschikt zou zijn voor ze, daar kwam F's voorkeur uit voort. Maar M had nog niks gekozen, dus oh zo stoere pubers die nergens bang voor zijn: wij willen ook kunnen kiezen uit de 16 jaar categorie. Ik heb met behulp van Imdb alles gefilterd waar geen seks in zat, maar nee hoor, wij zijn niet bang! Wij willen horror, doe niet zo moeilijk mam, we kunnen dat wel aan.
Dus, we hebben de pilot van Locke & Key gezien. In mijn ogen nog best mild en niet echt horror, maar mijn stoere bikkels zaten te gillen achter de bank ๐คฃ๐คฃ
Of ik de spiegel in de kamer van F even wil bedekken, of ik mee wil lopen naar de wc, ze willen hun knuffels, of ze samen mogen slapen vanavond en laat Teen Wolf ook maar zitten, we willen iets vrolijks kijken!!!
Dit zijn de kinderen die maandenlang boos zijn geweest omdat ze van mij It en Chucky niet mochten zien ๐คฃ๐คฃ๐คฃ