Femkes Bloem Ik heb hoop dat mijn opvoeding werkt 😉 Maar het maakte me zeker trots dat hij dat als ouderwets en onderschattend zag ipv als logisch.
Femkes Bloem ik denk dat de makers er dus helemaal niet bij na denken. Er zit een vrouw in, die is op zich aardig stoer, dus ik denk niet dat ze nagedacht hebben over het gebrek aan wapens.
[verwijderd] Ik laat de kinderen een stukje Brabants lezen. F: dat kan ik niet lezen hoor.. M: klinkt echt belachelijk. Ik ben blij dat wij gewoon Nederlands praten Ik: oké.. zeg eens we hebben geen koekjes Beiden: we hebbe gin kuukjes 😅
1986Lynn Oudste (4 jaar) zit achter in de auto en zegt; P; Mam, ik wil heel graag iets tegen C (zijn 4 jarige vriendinnetje) zeggen. Ik; Wat dan P? P; Lieve C, wil je met mij gekke bekken trekken? 🙈🥰 #hetnieuwebrommerskieken☺️
Nescio S; (8 jaar) over haar 'vriendje': "Ik speel niet meer zoveel met L., maar tijdens leeslabo schrijven we wel briefjes naar elkaar." Ik: "o wat leuk, wat schrijven jullie dan?" S.: "heel veel hartjes, I love you, 'hoe mooi ben jij? 100 op 100." Ik: "zo dat is wel l..." S: "en natuurlijk ook hoeveel kinderen we later gaan nemen en hoe we die gaan noemen enzo." 😅
Cactusje Tijdens de lunch met mijn dochters hebben we het erover dat we morgen naar de kapper gaan. Oudste zegt uit een grapje dat we ons 3 ook kaal kunnen laten scheren. Ik ga mee met haar grapje dat het wel een leuk idee is. Kleine meid heel zachtjes, ik wil geen kaal haar.
[verwijderd] M: "wat Is dat toch met internationale vrouwendag? Jij hebt het er de hele dag al over, het was ook op het jeugdjournaal.." Ik leg in het kort wat uit, over gelijkheid, geschiedenis, andere landen, waarom het zo belangrijk is. M: oh ja dan is het wel belangrijk ja. Hey mam... Er is toch ook een frikandellendag?
Hopsatee Volgens mij voelt de oudste (6) wat aan. aan tafel; S: ik denk dat mama wel een baby wil. ik: oh? s: (giechelend) Ja, maar ik denk dat papa echt niet in zijn blootje met je wil kussen 🤣🤣 We moeten hem wel nog wat bijbrengen voor zijn puberteit.
Marshmallow Jongste 2,5 eet haar yoghurt stiekum met haar vinger. Ze weet dat dit niet mag. Ik zeg 'E. niet met je hand eten hè!' Waarop zij mijn ondeugend aankijkt en zegt 'ik eet niet met mijn hand,maar met mijn vinger.' Echt bijdehandje hoor 😅🤣
Honkeytonk Kijk mama! Zie je mijn piemel? Hij is groot nu en omhoog! En weet je wat dat betekend? Hij heeft honger! 😂😂😂
Toch6 J: -Mama wil je nog een baby? *Waarom? -nou dan moet je in bed met papa en dan onder de deken gaan wiebelen en dan komt er een baby. *oh dan ga ik zo weer naar bed -nee dat moet met papa. Alleen kan niet Thanks Sims voor het onderwijs 😅
Femkes Maxi stuurt een appje omdat hij nog niet thuis is: Ik ben huiswerk aan het maken Tweede appje: Dus ik ben niet dood