Luuz De jongste van 3; ’S, stop daar eens mee, je doet me pijn.’ S. Gaat uiteraard gewoon door. ’S, je doet me pijn, nu stoppen.’ hij zucht eens diep en roept; ‘maar mama! Ik hou toch van je?!’ ja schatje.
Luuz O ja. Vorige week ging mijn man met de oudste twee zwemmen en bracht de jongste naar zijn moeder. Ik wilde die dag flink bezig met mijn studie. Aan het eind van de dag komt het hele spul weer thuis, vol met verhalen van die dag. Ineens knuffelt de jongste me en verteld dat papa hem op kwam halen. ‘Ik hou zoveel van papa! Ik kan niet zonder papa.’ wat fijn om te horen. Kan je wel zonder mama? ’oooh ja. S kan wel zonder je hoor.’ nou, dat vind mama niet zo leuk om te horen. Mama kan namelijk niet zonder jou. Hij kijkt eens even en je ziet hem denken. ‘Maar je kan goed dweilen hoor. Goed zo mama!’ nou bedankt he 👍🏻
Toch6 Niet echt grappig maar zo lief. Dochter van 4 heeft oorpijn en koorts, hoort dat er een Mcdonalds dichtbij zit waar ze normaal graag heen gaat... "De rest mag wel gaan hoor als er iemand bij mij blijft." Zo lief dat ze het de andere 3 wel gunt😍
[verwijderd] Net met dochter op de fiets naar school. Ik: "wil je me helpen onthouden dat we, als we op school komen, even je lippen insmeren met lippenbalsem, want ze zijn erg droog?" Zij: "weet je zeker dat je dat zelf niet kunt onthouden?"
fafa Worstelend door wind en regen naar school: "Dit is mijn favoriete weer, alleen dan zonder wind en regen" 🤔
iMoeder Mijn jongste (6) vandaag bij het naar bed brengen. 'Mama, jij hoeft niet te kloppen hoor, als je mn kamer in komt. Maar broer en zus wel. En ik ga morgen stofzuigen. Als je dan daarna op mn kamer komt, moet je wel je voeten vegen.' 🤷♀️Euuhhhmmmm 🤪
Diazz Mijn driejarige dochter wilde haar brood niet opeten: ”Mama, ik ga mijn brood niet opeten. Als ik dat wel doe, dan krijg ik een baby in mijn buik en dat wil ik niet hoor!” 😂😂😂😂 Zou wat zijn zeg, zwanger van een snee brood.
JaGeThGeEd Dochter wordt volgende week 3. Vraagt man aan haar wat wil je voor je verjaardag hebben? Antwoord: kado's. Tja bedoelde een keukentje of een pop. Een van die twee krijgt ze. We vragen het regelmatig omdat ze soms het ene zegt en dan weer het andere.
Sevenof9 Oudste (13): papa, hoe zeg je badmeester in het Engels? Jongste (10): Batman! 😂 Tja als je dat vertaalt als bad man klopt het wel.
Fantykoekie Zoontje praat/zingt dit al een jaar lang als hij s'ochtends wakker wordt : mama ik wil wakker worden pom pom pom pom mama ik wil wakker worden pom pom pom pom mama ik wil wakker worden pom pom pom pom mama ik wil wakker worden pom,.... Die kan zo 20 minuten door blijven zingen pfft 🤣 Soms wil je antwoorden van 'joh je bent wakker dus sstttttt laat mij slapen!' maar tja vanaf 7u mag hij me wakker maken en hij doet het dus zo 😅 Meestal sta ik dan snel op want m'n vriend is geen ochtendmens. Zoontje en ik wel maar 8u zou ook wel eens leuk zijn. 😄
Betsy Fantykoekie mijn dochter riept vannochtend om 5 uur. Mama ik ben wakker, ik wil een cracker.... 7 uur klinkt als muziek in mijn oren. Dan mag ze best zingen 😂
[verwijderd] Mijn dochter van 2. Ze ziet de halve maan. Rent naar het keukentje om de banaan te pakken. Kijk mama zelfde en houd de banaan omhoog.
Vulpen [verwijderd] Awww dat is echt cute! Mijn dochter zag vandaag gelijkenis tussen het zoekscherm van Funda en het geel/witte rompertje van haar zusje🙃
Koekie83 Ik: “N. heb je gepoept?” N (met een stalen smoel maar een enorme meur om dr heen): “nee”. Ik: “Weet je t zeker?” N (ondeugend): ”ja” Ik (probeer niet te lachen): hoe zeker?” N: “soooo” (spreid armpjes wijd uit elkaar) Ik: “zullen we je toch maar even verschonen?” N (hoofdschuddend): “nee, nee, nie doe” Ik (grijnzend want stiekem onder de indruk van dr stelligheid en verbale kunsten): “je weet dat je pas 1,5 bent he?!” N (haalt schouders op): “weedik” En dat is nog geen 2... 😅
iMoeder Misschien niet helemaal in lijn met deze topic. Maar de uitwisselingen tussen puber en mij, zijn soms ook best hilarisch. Dus die ga ik ook eens opschrijven hier. 😋 Eergisteren bijvoorbeeld. Ik; 3 komma 14159 Zoon; Pi Ik; Good. You are my spawn after all. Zoon; 😁
smax Zoon van 4 van de week. Zoon: mama, zit er al een baby in je buik? Ik: nee, er zit geen baby in Zoon: (zucht eerst heel diep) dat duurt echt zo lang...
iMoeder Dochter zit een filmpje van Dylan Hagens te kijken, waarop ze zogenaamd zitten te gamen. Zegt ze ineens; ‘Ja hoor! Die controllers staan niet eens aan! En die ene is een PS3 controller en die ander twee een PS4! Echt nep!’ En nu weet ik even niet of ik nou trots moet zijn op haar oog voor detail. Of ongerust dat ze blijkbaar tot in de puntjes op de hoogte is, op game gebied.