June Jongens het is het einde der tijden. Volgens mij jongste gaan de mensen om 4 uur dood. π Geniet er nog maar even van.
Masami June Dan ga ik nu maar naar boven en de laatste uurtjes samen met mijn kinderen zijn π π π
[verwijderd] June Het is maar goed dat ik dan slaap en er niks van zal merken. Dat lijkt me toch de beste manier om te gaan.
June Softbasegaming Geen idee. ze is bezig met dingen in de tijd plaatsen. Dagen, maanden, jaren. En soms haalt ze dingen door elkaar π. Dus 4 uur. Dat je het weet. Rietjesbeker 4 uur. Om 2 uur zal ze groot worden en dan 4 uur gaan alle volwassen dood.
Pietje1987 June oh nou, dan moeten de kinderen maar bij ons in bed slapen. Als we gaan, dan gaan we met zβn allen
Femkes June bij mijn dochter gebeurt alles donderdag. Maakt niet uit wat, maar de dag is donderdag. Dus wat dat betreft zou jouw dochter gelijk hebben. Want het is donderdag!
[verwijderd] F: ik heb het uitgemaakt met J. Ik: oh waarom? F: nouja ik had hem al een halfjaar niet meer gezien dus het was echt nutteloos.
[verwijderd] Huggybird ik was zelf helemaal vergeten dat ze verkering had met hem, dus ik denk dat dit inderdaad de juiste beslissing is π
Rietjesbeker Dochter (bijna 3 jaar) probeert zoon (bijna 9 maanden) uit te leggen hoe ze wil dat hij meespeelt 'luistert kleine mantsjie' (luister klein mannetje). En dat heel geduldig herhalend totdat ze toch besloot wat anders met hem te spelen.
Dahlia Man was aan t bellen en jongste zoon deed net alsof mee maar man had dat niet in de gaten. Man hangt op en vraagt wat aan de jongste... π uhhh shhhttt ik ben aan t bellen pap π€ π
Marshmallow Gisteren had zoon dit aan. Hij was een stoere meneer volgens hem β€οΈ En gisteren wilde hij niet douchen en zei hij 'ik ga wel naar jou kijken terwijl jij doucht'ππ