Koekie83 [verwijderd] ja, slimme meid en op dat vlak merkbaar een jaartje (1,5) ouder dan onze N. Leuke vind ik dan weer dat zij t over gaat nemen en ook opeens met zulke vragen komt.
Marshmallow Dochter zit bij zoon die aan het poepen is. Ze zegt 'zien' en kijkt naar de poep. 'Ieuw vies' en loopt weer weg. 😂
iMoeder Dochter vandaag tegen een vriendin van mij. ’Mijn mama is een hacker hoor, die doet heel illegale dingen.’ Ik zeg ‘Nou wat zeg je nou joh? Ik ben toch geen hacker!’ ‘Ja maar je doet toch films downloaden, en serie en spelletjes?’ ’Euhhhmm... ja..’ ‘Ja en toen had je de DS gehacked en allemaal spelletjes op gedaan, en de SNES gehacked, en je laptop een ander dinges in gestopt (heb ik een schijf in verwisseld), en mijn iPhone gehacked (reset nadat ze die geblokkeerd had). Dus je bent een hacker.’ Stilte. ’En dat is allemaal heel illegaal.’ 🤔🤭🤣
Koekie83 M. (1,5) ‘s avonds voor het slapen: “Nowah lape, bed toe. Papa lape, ook bed toe. M. ook lape.” Ik: “Ja, jullie gaan allemaal lekker slapen. Maar wat gaat mama dan doen?” M: “a(f)wassen!” ... 😆🤦🏼♀️
Vulpen Koekie83 Oudste terwijl ze de trap op liep om naar bed te gaan, tegen haar pop: 'Dan ga jij lekker slapen, en dan ga ik de keuken poetsen, de vaatwasser inruimen en overnight oats maken.'
[verwijderd] Zoon loopt met zijn trein naar mij met de boodschap: mama, jij die doen? Ik kijk even en kom tot de conclusie dat de batterijen leeg zijn, maar we hebben ze niet meer. Dus ik zeg dat ik ze niet kan maken, want de batterijen zijn op. Zoon draait zich om en zegt tegen man: jij auto in. (Oftewel: batterijen halen) 😂
SYRV Zoon (10): Wow mama, ik begin echt een man te worden hè?! Ik: oh ja? Hoezo dan? Zoon: Ik krijg haar op mijn tenen! 😂
Cactusje SYRV Haha! Doet me denken aan wat kleine meid deze week zei. Ik was zoontje aan het verschonen en zij zat er met haar neus bovenop. Oh mama kijk, hij heeft ook al haren op z'n zakje! Grote zus heeft ook haartjes, jij ook, papa ook en ik niet!
Nescio De jongste van 3 was deze nacht erg onrustig. Ze slaapt nog naast ons en komt regelmatig in ons bed liggen. Ze lag tussen ons in en trapte de deken steeds weg. Mijn man zegt: 'niet doen, dat is koud'. A: 'Koud is beter dan warm.' Even stilte. 'Want de zon schijnt in mijn ogen.' Stilte. 'En dat doet pijn'.
[verwijderd] Cactusje Ik heb toen ik taxi speelde bij een excursie van de klas van R. een keer een meisje in de auto gehad dat zei: "mijn papa heeft echt heel veel haar op zijn piemel." 🤣 Ze zaten toen in groep 2. Nu in groep 6, maar ik kan nog steeds dat kind niet zien zonder daar aan te denken! 🤐🤣
Cactusje [verwijderd] Haha! Dat zijn uitspraken die je bij blijven. Mijn neefje heeft ook wel eens een uitspraak gedaan waar ik nu nog om moet lachen.
[verwijderd] Ik heb Robbie pasgeleden kennis laten maken met Disney. Hij zingt nu bijna alle liedjes van Moana, Leeuwenkoning en Frozen 🤣 Dan heeft hij een leeuwtje vast en hoor je "Je voudrais DEJA être ROOOOOOOIIII!!" (Franse versie van 'wacht maar totdat ik koning ben'). Of een plastic bootje en dan hoor je dat bootliedje van Moana. Heel leuk 😃