Mam ik heb gepoept

Moet je nog poepen?

Nee

Waar moet je eigenlijk poepen?

😏 ik hoef het niet te horen
🤚 talk to the hand mode

🤣 volgende week 3 he 🤐

N. doet de tuindeur open.

“N. als je naar buiten wil moet je dat eigenlijk vragen, he?!”

(sassy) “maar ‘éigenlijk’ deed ik alleen de deur open, ‘hè’...”

Draait zich om, handje op heup en flaneert, zeer tevreden met zichzelf, terug de kamer in.

N. wordt volgende week denk ik 13, niet 3...

🤦🏼‍♀️😂😆

Kleine meid weet heel goed dat ze van papa niet in de vensterbank mag klimmen, van mij mag het wel om even de lamellen/ luxaflex open te doen. Papa heeft vakantie.. eerder deze week vroeg ik haar smorgens om ze even open te zetten, papa zat op de bank. Kijkt ze me aan van hoe moet ik dat nou doen dan.. strekt haar arm en komt natuurlijk niet bij het touwtje. Even later komt ze met een stoeltje aan, klimt erop en zegt dat ze er nog niet bij kan een het lukt niet. Ondertussen zaten man en ik te grinniken omdat ze heel erg haar best deed om bij het touwtje te komen zonder in de vensterbank te klimmen. Ik zei tegen haar dat ze het gewoon moest doen zoals ze het altijd doet. Fluistert ze naar mij toe, ja maar ik mag niet van papa in het raam klimmen, straks wordt hij boos. Van jou mag ik wel in het raam klimmen hè?

Dochter was aan het klieren in de tuin, dus man zegt tegen haar dat ze haar schep voorlopig even kwijt is.
    Komt ze net heel beledigd binnen. "Papa, mijn schep ligt nog op de tafel. Jij had gezegd dat ik hem kwijt was, maar ik kan hem dus gewoon pakken!"

Zoontje 3 jaar is gek van frozen want hij vind Elsa leuk.
    Komt ie naar me toe ' mama mag ik een ijsblokje'
    Dus ik vraag 'waarom dan?'
    'Nou mama dan word ik frozen, net zo als elsa'😂

Zoon en ik knutselen een kijkdoos. Maar ik ben veel te fanatiek met zijn doos ook bezig. Zoon moppert daarover. Ik zeg:

" ben je dan niet blij met een moeder die knutselt?"

Zoon: " Jawel, maar sommige moeders houden van gamen die had ik liever gehad".

🤣🤣🤣🤣

• [verwijderd]

• Bijgewerkt

Vulpen Mijn man kan nooit de teksten van liedjes onthouden, maar wel de melodiën. Toen dochter baby/dreumes was heeft hij dus zelf een tekst verzonnen op de melodie van een bestaand slaapliedje. Helaas is die blijven plakken. 😭 Dus als ze nu niet kan slapen, moet ik bij haar zitten, haar over haar bolletje aaien en een slaapliedje zingen over schaapjes die geteld worden, waarvan er één in de sloot valt ("PLONS") en verzuipt en dood gaat. 🤦🏻‍♀️🤣

Niet echt grappig gezien de ernst er van, maar wat zou het soms toch fijn zijn om journaal etc te kunnen kijken zonder dat je weet wat de gevolgen zijn en gewoon alles kunnen zeggen...

J zag de explosie in Beiroet.... "wauw! Die vuurwerk was cool!"

Even later kwam het weer in beeld "L moet je kijken, is mooie vuurwerk!"

'Ik had bloed, dus toen pakte ik deze doek. En toen zag ik een mama lopen, dus toen dacht ik: ik zal even zeggen dat ik een bloedneus heb!'

Oké, ik vind zelfstandigheid wel belangrijk maar zó zelfstandig hoeft nou ook weer niet 🙈

“Ik denk dat ik nu wel weer toe ben aan cadeautjes.”

N. moet even afkicken van het jarig zijn...

• [verwijderd]

Zoon wil robux kopen, tegoed in roblox (spel). Maar dat kost geld en ik weiger dat te betalen. Ik zei dat hij dan maar een tegoedkaart moet kopen in de winkel, van zijn zakgeld. Zoon boos. Want in de winkel heten die kaarten giftcards. Dus cadeaukaart. En cadeaus moet je weggeven dus hij heeft er niks aan

• [verwijderd]

Zoon geeft de steentjes in de tuin water met zijn gietertje.
      Papa vraagt: "Worden de steentjes nu groter?"
      Zoon zegt: "Nee.."
      Hij denkt even na en zegt: "Nog niet. Even wachten!"

We gingen net wat eten bij een popup restaurant, er stond ook een badje en dochter was meteen enthousiast, maar dit badje was voor honden.
      Ik: Nee, E. dit badje is voor honden, ben jij een hond?
      E: Ja! Woef, woef!

Kleine meid komt naar me toe en friemelt aan mijn buik...
      Kom hier met je blubberbuik!

Mijn blubberbuik?

Ja jouw blubberbuik!

Nou oké dan, wil jij later ook een blubberbuik?

Ja, als ik later groot ben wil ik ook een blubberbuik, da's cool!