Rietjesbeker Nog eentje. Dochter heeft zichzelf een papier om op te kleuren: 'asjeblieft M, dankewel M, goed idee!'
Toch6 J: ik ga even slapen buiten. Slaaptruste mama! (Gelukkig in zn spel dus vanavond gewoon op tijd zn bed in)
[verwijderd] Zoon geeft zichzelf de hele dag door complimenten. Heeft hij iets getekend, of iets netjes neergelegd of wat dan ook: "Goed zo O.!"
Elsie89 Zoon wilde vanavond niet eten maar wel als het van mijn bord kwam. En het was gewoon precies dezelfde Pasta salade đ¤đ¤
muppet Elsie89 hier wil dochter opeens wel haar groente eten als ik dreig het van haar bord te pikken đ¤Ŗ
[verwijderd] F: dit is echt de beste dag ooit! Ik: hoezo dat dan? F: nou ik heb nieuwe schoenen en we eten tomatensoep! Ik zal morgen haar bed verschonen, dan win ik helemaal de mom of the year award. Fijn, van die kinderen met lage eisen.
Sevenof9 [verwijderd] Haha leuk is dat he, ik was een keer met de oudste naar de stad. Toen zei ze: dit is echt de mooiste dag van mijn leven! Toen heb ik bedacht dat we dan voortaan gewoon konden gaan lunchen in Deventer in plaats van op vakantie of naar de Efteling ofzo đ
Puzzelstukje [verwijderd] ja mijn kinderen zijn ook zo! Heerlijk! mijn jongste vandaag: handen omhoog of ik schiet of zwaard... đ¤Ŗ
[verwijderd] Sevenof9 Ik probeer het ook maar als iets positiefs te zien in plaats van me af te vragen of hun leven dan zo verschrikkelijk is dat tomatensoep het hoogtepunt is đ
Femkes [verwijderd] kinderen kunnen vaak gewoon heel gelukkig zijn. De Efteling is de mooiste dag ooit, maar tomatensoep en nieuwe schoenen ook. Wij maken het onszelf eigenlijk te moeilijk met doordenken IPV genieten van het op dat moment beste dag ooit gevoel.
[verwijderd] Femkes best iets om van te leren eigenlijk. đ¤ Ik vond vandaag helemaal niet de beste dag ooit, maarja, ik hou dan ook niet zo van tomatensoep.đ
Schuurpapier Even op YouTube gezet voor jullie đ Was vanmorgen.. wat een kind đ https://youtu.be/HItDX3gGXGQ
Vulpen Ik: Wil je meer eten? Dreumes: ja! Ik: En dan daarna nog wat yoghurt? Dreumes: ja! Ik: Wel fijn hoor, als je graag veel bevestiging krijgt zoals ik, een dochter die heel de dag 'ja' zegt. Dreumes: ja! Ik: Heb jij een lieve mama? Dreumes: Hmmmmm.... Mja.
Femkes Schuurpapier groot gelijk! Mijn oudste kan hem ook erg waarderen. Hij is maandag jarig dus vroeg zich af of ik het speciaal voor hem had opgezocht đ