[verwijderd] Zoon: een walvis is toch episch? Nee dat is het verkeerde woord. Een dolfijn is episch OkΓ© schat haha
[verwijderd] Lunch bij mijn vader, broodje kaas, sla, tomaat, ei. F wil alleen kaas, voor M wel de hele reutemeteut? M: reutemeteut?! Dat lust ik niet hoor!
Torretjeee Mijn zoon verteld een heel verhaal over een kloot. π€. Ik was even verbaasd maar snapte later dat het over een Sloot gaat. Hij begon 'op school was er een kloot'... π€
Cactusje Mijn kleine meid moet dagelijks 2 tot 3 keer poepen. Vanmiddag moest ze voor de tweede keer dus ik zei tegen haar dat ze maar eens moest gaan piepen als mama onder de douche staat dan kan papa mooi afvegen. Stond ik dus net te douchen, ik hoor haar naar de wc gaan en zachte kreuntjes en al. Even later, papa!! Ik heb even extra langzaam over afdrogen gedaanπ€£. Kind kan dus wel luisteren...
[verwijderd] Ik sta onder de douche, F komt de badkamer in gerend omdat ze een eng geluid hoorde. Ik op jacht naar het enge geluid wat wel zΓ³ heftig moet zijn dat ze me er voor onder de douche moet storen. Wat blijkt..... er werd gebeld op de huistelefoon π€¦ββοΈ
fafa [verwijderd] Tijd om hem af te laten sluiten? Als er blijkbaar zo weinig op gebeld wordt dat je dochter het geluid niet herkent? π Doet me denken aan toen wij al een paar jaar in ons huis woonden en ik opeens water hoorde stromen door de muur. Alle kranen waren uit in huis. Ik in paniek op zoek naar een lek of iets, want het klaterde best hard... Bleken de buren een bad vol te laten lopen π€¦ Nu wonen we hier 12 jaar en van de week hoorde ik het pas voor de 4e keer. Elke keer schrik ik weer even. π
[verwijderd] fafa haha! Ik kreeg korting op het alles in 1 pakket en betaal er maar een euro voor. De telefoonkosten van de klantenservice om hem op te zeggen zijn al hoger π Maar niemand heeft het nummer dus ik word gewoon nooit gebeld.
[verwijderd] Zoon eet een bord spaghetti "Mama wordt ik hier slim van?" Ja uiteraard. "Zo slim dat ik dyslexie kan krijgen?" Ik vraag verbaasd wat dyslexie volgens hem is "Dan kun je niet goed lezen maar dan heb je wel van heel veel dingen verstand. Echt heel veel. Dat heeft een kind uit mijn klas. "
Toch6 Vanmiddag rondje vk - muntgeld halen - zeeman. Zitten we in de auto terug, zegt J ineens na 5 minuten "oh nee! We missen iemand!" Ik denk met mn suffe hoofd "ik had toch maar 1 kind bij?" dus vraag wie we missen dan... PAPA!!! π π€£
[verwijderd] F: ik denk dat ik later niet ga trouwen. Ik blijf lekker single. Ik: hoezo dat dan? F: ik wil gewoon samen met M blijven. Nog geen 3 minuten later: Hou op! Blijf van me af, rotzus! π
Femkes Mini rent in paniek naar me toe: mijn dino's zijn verdwenen! Haar pyjamashirt zat binnenstebuiten
[verwijderd] Dochter werd wakker en wilde nog wat drinken, dus ik haar op de arm met flesje (in borstvoeding houding vindt ze zalig als ze moe is). Toen ze genoeg had zag ik haar oogjes klein worden en naar mij staren. Ik zei: "Zal ik je in bed leggen?" Hoewel zij nu een paar woorden kan zeggen doet ze dit spaarzaam. Hoor ik ineens een zuchtende: "Jaaaa". En een paar vertederende ogen die mij aanstaarden. π Eenmaal in bed ging ze heerlijk liggen en viel ze weer in slaap. Zoo lief!
[verwijderd] [verwijderd] Zoveel kleintjes nu hier, ik ben het soms ook kwijt hoor. Ze is nu iets meer dan een jaar oud, veel 'verhalen' en kan zich goed duidelijk maken ook zonder echte woorden. Wanneer ze dan kiest om echte woorden te gebruiken is dat zo schattig, je ziet het namelijk niet aankomen.
Dahlia Samen naar het bos een hut maken. Na de drink pauze. F (2.5) kom je weer spelen? Nee, hoeft niet. Ikke koekjes opeten pakt de zakt, stopt koekje in zn mond en zwaait Joe!
Dahlia Eng stukje in een film, oudste duikt even in de bank Mam! Nu moet je mij wel beschadigen hΓ¨! Ik zeg altijd dat ik hem zal beschermen π€£