Wij hadden in het vorige huis koelkast van het formaat poppenhuis, nu hebben we formaat vrijstaande villa met bijkeuken 🤣. Ook heel groot dus. Hij oogt dus altijd heel leeg. Er ligt nu in: 4 komkommers, 1 paprika, zakje wortels, 3,5 courgette, blikjes bier, blikjes cola, flessen sinas, cola, 7up en tonic. Diverse sausjes, sambal, soja saus, gekookte en ongekookte eieren, vloeibare margarine en bakboter, smeerboel, plakjes belegen en jong belegen kaas, stuk jong belegen kaas, paar salades en wat vleeswaren, smeerkaas, brie, een salamiwost met nootjes, 2 bakjes met blokjes kaas, leverpastei, zeezout boter, 2 potten jam, crème fraiche, 2x pittige falafel, verse munt, gember, 12 liter melk, pak en emmer yoghurt, 800gr sperziebonen, stukje brie en een bakje olijven, mozzarella, pizzadeeg van danerolles.(Heb vanmiddag boodschappen gedaan dus heb nog wel goed in m’n geheugen wat er in zit. Ik moet nog wijn halen want die is op, morgen meteen maar even doen.
hij is bij lange na nog niet vol.

Beleg, smeerboter, Griekse yoghurt, eieren, fristi pakjes, blikjes cola, altijd een fles wijn, poffertjes, Danoontjes, ranja, melk, Kaasblokjes, eten om vanavond te koken.

• 3 a 4 flessen water (ik drink echt véél water), dat drink ik het liefst gekoeld;
    • Potjes augurken, mosterd, mayonaise, jam etc. Hoef je eigenlijk niet in de koelkast te bewaren, I know, maar ik vind dat wel fijn;
    • Snackworteltjes, spinazie, sla;
    • Bier;
    • Yoghurt;
    • Melk;
    • Kaas en vleeswaren;
    • Boter;
    • Medicijnen.

Boter, margarine, kaas, vleeswaren, eieren
    Groente
    Yoghurt, Skyr
    Limonade
    Sauzen, sambal, sojasaus, ketjap, pesto en vast nog iets in die richting
    Verse munt
    Bier (waarschijnlijk over datum 🤔)
    Wijn, wijn en vast nog een fles wijn
    Kleine blikjes sinas, water, chocomelk, melk

Tantetil m’n man is veel weg savonds

nee grapje 🤣. Ik snij elke dag een komkommer voor de meiden. Die hebben rond 17uur echt wel trek, dus zet dan altijd komkommer tomaatjes en wortel neer.

De halve supermarkt en de andere helft staat in de voorraadkast. Mocht de Apocalyps uitbreken zijn jullie allemaal welkom bij mij 😅

Kipsate Maar jij woont toch onder de zeespiegel? Lijkt me handiger als jij met al het eten naar ons huis komt. Ik stuur je tegen die tijd wel een berichtje.

Vulpen oeh daar zeg je wat. Misschien ook wat zuurstofmaskers inslaan dan.

Op dit moment veel;
          bier, wijn, 3 taarten en 2 schalen met kip voor de kip pan, bak met beleg, roomboter, insuline en spuit (voor de kat) verschillende soorten frisdrank en onze verslaving Finley, had ik al wijn gezegd?
          In de lades fruit en groente en in de deur staat melk, eieren, saus. Wij hebben een mega koelkast, eindelijk! Meestal ongeveer hetzelfde met uitzondering van de kip en taart.

Melk, yoghurt, groente, vlees, vis, eieren, boter, broodbeleg, sauzen, heel veel potjes met bijvoorbeeld sambals, jam, augurken, currypasta, mierikswortel, mosterd, etc., wijn, bier, aanmaaklimonade en chocola

• [verwijderd]

Tantetil Komkommers moet je buiten de koelkast bewaren! 😁

Zoveel! Wij hebben een goed gevulde Amerikaanse koelkast 🙂 Diverse soorten (geraspte) kaas, vleeswaren, nog wat restjes. Diverse soorten sausjes, jams, olijven, Skyr, yoghurt, diverse soorten plantaardige melk, blikjes Pepsi voor mijn man, voorraadje roomboter. Maak er een show je koelkast topic van 😂

Is er echt iemand die serieus gaat doorlezen wat iedereen in de koelkast heeft staan? 🤣

5 jaar later

Haha, zo'n topic bestond dus serieus al 🤣
          Vanmiddag nieuwe koelkast gekregen, maar ik moet nog even wat vulling kopen morgen, want dit is een beetje zielig.